Blue dun may fly

Started by Ron, April 05, 2013, 12:49:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron

Blue dun may fly
Gebonden : Hook D04BL size 14


Arie de Vries

Wordt me wel duidelijk dat ik nog een berg te leren heb. Mooie vliegen bindt je Rob
Groet, Arie

Beertje

#2
Komt wel goed Arie. :)
Tip: kijk ook eens op de site van:  http://www.erikdenoorman.com  Erik bind over het algemeen niet al te moeilijke vliegen die goed vangen.Kies er een paar uit waar van je denkt,"dat lijkt mij wel wat".
succes.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Ron

Quote from: Arie de Vries on April 05, 2013, 14:39:46
Wordt me wel duidelijk dat ik nog een berg te leren heb. Mooie vliegen bindt je Ron

Arie zo moeilijke is dit ook niet om te maken .

jur606

Ron vind ik nog wel (vind de vliegen die je laatste dagen erop gezet heb wel super mooi.
Weet nog dat ik wat te doen heb, de mijne blijven niet eens plakken op een foto :)

Arie de Vries

@Beertje, inderdaad, de site van ErikdeNoorman bezoek ik zo nu en dan ook. Leuk en leerzaam.

Ben er inmiddels wel achter dat het, net als met aanleren van de werptechniek, een zaak is van veel oefenen, uren maken dus.
Groet, Arie

Hajo

Inderdaad heb je de laatste dagen weer erg mooie creaties laten zien! Als beginnend vliegvisser zal ik me er nog maar niet aan wagen, ik zal me er voorlopig maar aan vergapen! ;D Maar die site van Erik de Noorman ga ik nog wel even bezoeken straks.

Raymond

Nou niet om de afbreuk te doen aan de getoonde creaties (echt hartstikke mooie vliegen hoor) maar vaak vangen de minst moeilijke vliegjes om te binden die ook nog niet eens zo erg mooi ogen wel de meeste vis. Er is redelijk gat tussen vliegbinden en visvangen.

Maar nogmaals, mooie vlieg!!!  ::duim::
::wtf::

Rena

Quote from: Raymond on April 08, 2013, 11:20:45
Nou niet om de afbreuk te doen aan de getoonde creaties (echt hartstikke mooie vliegen hoor) maar vaak vangen de minst moeilijke vliegjes om te binden die ook nog niet eens zo erg mooi ogen wel de meeste vis. Er is redelijk gat tussen vliegbinden en visvangen.

Maar nogmaals, mooie vlieg!!!  ::duim::

Dit ben ik met je eens Raymond, kijk bv naar mijn steenvlieg De eerste vis dag van het jaar in de Glomma en de steenvlieg van Ron.
Een wereld van verschil, maar beide dienen het doel waarvoor ze gebonden zijn.

Ron

Net als Maurice schreef  het is niet zo moeilijk om zo vlieg te maken ,ik heb zelf bij de eerste 10 vliegen zitten te schelden en vloeken voor dat die
er naar mijn behoren er goed uit zag ,dus het is best te doen en je moet er vertrouwen in hebben . 

Rossie69

weer mooi gemaakt.

nog kleiner knuppen Ron
goeie voor de riviertjes.