Mijn eerste aan de lat

Started by Nigel, January 31, 2013, 17:03:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nigel

Vandaag is het gebeurt!

Ik was samen met een maatje al van plan om te gaan vissen mocht het s'middags even droog blijven. Dat wilde het wel en ondanks windkracht 5 kon ik toch niet van de #9 afblijven die Johan (sensei) me geleend heeft.

Mede door het ijs van de afgelopen maand was het water net wat helderder dan met oudjaar maar echt helder zoals ik het hier ooit gezien heb was het toch niet. Na een uurtje struinen zonder iets te vangen zakte het vertrouwen al een beetje weg. Op dit ''altijd-prijs-watertje'' vangen we de laatste tijd maar bitter weinig en ook van de twee andere roofvissers die we tegenkomen krijg ik te horen dat het niks is vandaag.

Als het weer begint te druppen wil Midas weer naar de auto. Ik zeg hem dat ik nog heel even dat stukje bij de brug af wil gooien. Ik voel me een beetje in de steek gelaten door mijn zelfgemaakte streamers tot nu toe, dus er komt een ep-streamertje aan. (Gebonden door Johan van het vliegvisforum). Dit streamertje zwiep ik een keer richting het water en dan merk ik ook waarom dat ep zo fijn vist.

Bij de volgende worp strip ik een stukje binnen terwijl ik naar Midas kijk. Omdat hij vrijwel nooit met een reel vist zit hij een beetje te klote. Terwijl ik hem vraag of hij vast zit voel ik een flinke ram aan de hengel, als ik kijk zie ik alleen nog een flinke kolk. Ik heb ontzettend geluk want dit gebeurt net als ik een nieuwe strip wil maken waardoor ik de haak dus goed kan zetten. De dril duurde niet heel lang maar ik heb nog nooit zo genoten 


Mijn eerste snoek aan de lat. Meteen een dikke papzak van 81 cm. Wat een geluk wat een geluk.

wouter veuger

hoppa!,lekker nigel!

kicken he? :) nu komt het virus pas echt los,let maar op.

mooi man. 8)

Marksman

Gelijk een beste als eerste.

catchem

Mooie vis, jammer dat hij zo groot is, nu vallen de komende vissen weer tegen.  ;)

Nigel

Dikke shit dat drillen op een vliegenlat inderdaad!  :o

Deze jongen is verkocht

Sieger

Gefeliciteerd Nigel... Mooi begin....  ::goodjob::


Sieger

jelle

prachtige vis
wel even fototje opsturen naar herman
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Rossie69

das binnen.

heb je,mooi ff geflikt.

van harte.

Nigel

Dank voor alle reacties

Fotootje opsture naar herman?? :P die vattik ni

Bert J.

Mooie snoek Nigel, Gefeliciteerd!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Rossie69

mischien dat je vangst nog in de prijzen valt.

::)

R.S.N Flyfisher


Rick

Gefeliciteerd met je  ontmaagding.  Mooie vis  ::goodjob::

Nigel

Dank voor de leuke reacties allemaal.. Helaas heb ik geen foto van de snoek langs een meetlintje. Dus in de prijzen vallen zal hij niet doen. Wel jammer maarja. Ik heb toch mooi ff mn eerste snoek aan de vliegelat!!  ;D

Raymond

Dit is inderdaad een mooi begin! Mooir vis joh!  ::duim:: Op naar de tweede, en de derde, en... ;) Virus zal je nu inderdaad goed in de grip krijgen...
::wtf::

Willem

Mooie vis Nigel!!  ::goodjob::

Gerrit72



::goodjob:: Hele strakke vis Nigel! Dat smaakt naar meer ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

harlin

Quote from: Nigel on February 01, 2013, 11:03:37
Dank voor de leuke reacties allemaal.. Helaas heb ik geen foto van de snoek langs een meetlintje. Dus in de prijzen vallen zal hij niet doen. Wel jammer maarja. Ik heb toch mooi ff mn eerste snoek aan de vliegelat!!  ;D
Doe maar net of het facebook is hier:  ::duim::  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Hilco


Nigel

Tweede is ook al binne !  ;D
kleine dikkert cm of 60 denk ik.. vergeten te meten  ???


Gaat allemaal goed dus! Tenzij het topic gebruikt kan worden voor nieuwe members die hun eerste snoek willen posten kan deze op slot denk ik..


Gerrit72



Gaat goed Nigel, gefeliciteerd!


::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Nigel

Dankje Gerrit! Mag trouwens wel even bij gezegd worden denk ik, dat ik voor dit beesie toch n goeie 3 uur aan de gang ben geweest en zowel regen, als hagel, als sneeuw gezien heb :P. 8)

Willem