Welkom Rob Leijten

Started by Vliegvissers.nl Team, October 21, 2014, 21:18:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Rob Leijten welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Rob Leijten

Goh, na al een tijdje wat postings met veel interesse te hebben gelezen, zie ik het welkomst bericht pas staan. Ik zal me dan ook in het kort even voorstellen.

Rob Leijten, 40 jaar oud en eigenlijk sinds mijn vroege jeugd verknocht aan het vissen. Eerst natuurlijk met de vaste hengel en later met de werphengel. Vooral op voorn, baars en karpertjes. Op latere leeftijd zakt mijn interesse wat weg en hebben andere interesses voorrang. Nu, sinds een jaar of tien het vissen toch weer opgepakt en helemaal in de ban van het lichter vissen met spinner, swingtip en met het pennetje op karper. Sinds korte tijd begonnen met vliegvissen en ben inmiddels in het bezit van een drietje en een zesje. Hiermee vis ik op voorn en baars en met de 6 op snoek. In de toekomst hoop ik ook nog mooie trips naar het buitenland te gaan maken maar zover ben ik nog niet. Voor nu vooral veel lezen en misschien vragen op dit mooie forum.

Alvast allemaal bedankt voor jullie bijdragen; ik leer er ontzettend veel van!

Groeten, Rob

Arie de Vries

Moi Rob,
Van harte welkom hier
Groet, Arie

Sieger



Sieger

Raymond

::wtf::

HappyFisherman

Welkom Rob en veel plezier op het forum!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit59

Rob, welkom op dit forum!

Gerrit

Inderk

Ha Rob,

Welkom bij de club!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit