TV tip

Started by j.klopper, March 08, 2015, 14:33:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

j.klopper

op de zender" horse en country" heb je regelmatig een progamma over vliegvissen.Zo direct om 15.30 bv.

Plantje

Is dat toevallig "On the fly"? Is wel een leuke serie om een keer te kijken. Alleen let op met de serie opnemen...voordat je het weet heb je de hele serie 5 keer op je HDD staan :)

j.klopper

nee dacht het niet,de man die steeds het woord voert schijnt wereldkampioen vliegvissen te zijn.

Plantje

Ah, dat klinkt inderdaad als iets anders! Bedankt voor de tip!

Marco B

Volgens mij heet het: Hywel Morgan on fishing. Best leuk om te zien. In ieder geval beter dan die mannen met hun: Jawel vis! Haha, kicken mensen!!
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Twan

Heb wel even snel gekeken, maar ik zag voor de aankomende week niet iets wat met vliegvissen te maken heeft.

iMarco


HappyFisherman

Kijk, da's een leuke link :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Marco B

Wat afgelopen periode werd uitgezonden was met Hywel Morgan, maar toevallig was afgelopen week de laatste van een periode. John Bailey is ook al een paar keer uitgezonden (het zijn allemaal herhalingen) maar gaat helaas niet altijd over vliegvissen ook al zou de titel anders doen vermoeden.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Beertje

#9
Dat gesproken Engels is toch zo prachtig om te horen. Beter dan dat geknauw van de Amerikanen, :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Wouter96

#10
als je bij YouTube Hywel Morgan intypt krijg je ook een behoorlijk aantal films van bijna een uur, vooral als je de filter op minstens 20 minuten zet.

Kan ik als beginner ook nog veel van leren :)

Scaramouche

Hywel Morgan nooit Engels noemen als je hem tegenkomt hoor! 't Is een trotse Welshman  :)

Heel goede caster en instructeur trouwens, heb hem eens gesproken op de fly fair. Neemt echt de tijd om een praatje te maken.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Plantje

Quote from: Marco B on March 10, 2015, 10:43:39
Wat afgelopen periode werd uitgezonden was met Hywel Morgan, maar toevallig was afgelopen week de laatste van een periode. John Bailey is ook al een paar keer uitgezonden (het zijn allemaal herhalingen) maar gaat helaas niet altijd over vliegvissen ook al zou de titel anders doen vermoeden.

Was me ook al opgevallen. Beetje jammer zelfs hier en daar.

Plantje

Quote from: Scaramouche on March 10, 2015, 22:23:43
Hywel Morgan nooit Engels noemen als je hem tegenkomt hoor! 't Is een trotse Welshman  :)

Heel goede caster en instructeur trouwens, heb hem eens gesproken op de fly fair. Neemt echt de tijd om een praatje te maken.
Heb tijdens mijn werk eens een filmpje van hem over vliegvissen op stilstaand water opstaan. Klinkt inderdaad als een fijne vent. Legt dingen duidelijk uit. Ondanks (ongetwijfeld) jarenlange ervaring is hij absoluut NIET neerbuigend naar starters. Daar kunnen velen van ons (inclusief mijzelf) op veel gebieden nog wat van leren.