Uitzetting Geestmerambacht

Started by Franky Boy, December 04, 2013, 23:46:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kruijff

De forellen die ik daar heb zien vangen waren denk ik rond de 40 cm.
Gr Ed

nordbu

De forellen die zijn uitgezet zijn rond de 40 cm. Daarnaast zijn er bruine forellen uitgezet en die zijn een slagje kleiner. Soms tref je nog een exemplaar van vorig jaar en die zijn flink gegroeid. Zo rond de 50 cm, het verschil is al merkbaar als je aan het drillen ben.
>>fang og slip<<

Koen

Ah ok. Toch maar met de 6 dan. Waadpak noodzakelijk?

RiverHunter

Koen kan wel niet echt noodzaak, maar het is er drukker dan bij de lossteiger in ov, ben er geweest mij zien ze er niet meer.
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

Koen

ik ga het allemaal wel zien. neem een lading kleine streamertjes mee in van allerlei kleuren en mijn normale ovm spul. ach, het wordt iig lekker weer.

harlin

afgelopen weekend was het daar naatje, ook de spinners waren visloos.
die Lin & ik dan hebben gesproken.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Koen

ik neem mijn 4tje ook mee, kunnen we desnoods voorntjes plagen :) ach, het gaat lekker weer worden dus het wordt zowiezo een goeie dag :)

Koen

twas een lekker dagje vandaag. 2 mogen vangen waarvan 1 op droog. verder veel gemist op droog. mes en vork zeg maar. maatje van me had er 1 op een drijvend zalmeitje. al met al een lekker dagje gehad :)

Kruijff

Goed bezig Koen! Allemaal binnen de dammetjes?
Gr Ed

Koen

nee vanaf de steiger aan de noordkant :)

Kruijff

 ::goodjob::

Nog meer drukte daar? Ben er al weer ff niet geweest.. Hoor wel hier en daar dat er al weer vis meegenomen wordt door door andere vissers :( beetje jammer
Gr Ed

Koen

ja twas wel druk, maar der werd niet heel veel gevangen hoor. 1 iemand met 3, en een aantal met 1 of 2.

Plantje

Ik denk dat het daar nu inderdaad nog wel redelijk druk is. Het is net op TV geweest! Zal vast wel weer bijtrekken.

Koen

Ja en aan de noordkant zitten  ook gewoon veel dagjes mensen dus lijkt het helemaal druk. Toch wist een lokale vliegvisser me te vertellen dat de forel al redelijk rond het meer zit en zich overal wel laat vangen. Niet slecht dus.

Bone F

Quote from: Koen on March 31, 2014, 11:08:08
Ja en aan de noordkant zitten  ook gewoon veel dagjes mensen dus lijkt het helemaal druk. Toch wist een lokale vliegvisser me te vertellen dat de forel al redelijk rond het meer zit en zich overal wel laat vangen. Niet slecht dus.
Dat klinkt goed nou nog ff wat meer vangstberichten die dit bevestigen!

harlin

Quote from: Koen on March 31, 2014, 11:08:08
Toch wist een lokale vliegvisser me te vertellen dat .......
Martin?? Een wat oudere man, niet echt groot, met een bril op en "knap in de kleren".
Soms een sigaartje rokend.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

Bb mag dat daar ook ?

mischien als het zo is.

ben je in het voordeel lekker naar het kantje werpen.


harlin

Surfen mag, bb dan ook wel denk ik ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Kruijff

Alle vaartuigen zijn toegestaan. GEEN benzine motoren!
Gr Ed

Rossie69

das nou jammer had net een 12 pk 4 takt aan mn bb gemonteerd.


mrproper

je heb ook diesel bb motoren toch !

Koen

Quote from: harlin on March 31, 2014, 23:57:58
Martin?? Een wat oudere man, niet echt groot, met een bril op en "knap in de kleren".
Soms een sigaartje rokend.

jup, denk dat hij het was.

Bone F

Quote from: Kruijff on April 02, 2014, 12:08:06
Alle vaartuigen zijn toegestaan. GEEN benzine motoren!

Roeien!!