Uitzetting Geestmerambacht

Started by Franky Boy, December 04, 2013, 23:46:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mrproper

Veel succes dinsdag .!

Het heet vissen he !! en niet vangen.  ;)

De haven van ewijcksluis kan je ook wel eens proberen ( mocht je er nog niet geweest zijn )
Lekker dicht bij huis en Wisselend goede vangsten nog ( voorns winde baars )..

laatste weken wel aldoor een man of 2-3 daqelijks bezig daar met de vliegenlat.

Kruijff

#26
Quote from: mrproper on March 02, 2014, 21:58:15
Veel succes dinsdag .!

Het heet vissen he !! en niet vangen.  ;)

De haven van ewijcksluis kan je ook wel eens proberen ( mocht je er nog niet geweest zijn )
Lekker dicht bij huis en Wisselend goede vangsten nog ( voorns winde baars )..

laatste weken wel aldoor een man of 2-3 daqelijks bezig daar met de vliegenlat.

Dit zijn tips waar ik iets mee kan! Bedankt :)

Het verbaast me overigens dat daar ook Winde wordt gevangen :) dat betekend dat het Amstelmeer ook mogelijkheden biedt?.... Achter ewijcksluis de dijk over en gaan... :P
Gr Ed

j.klopper

Mr Proper ,drijvende lijn,zinkende lijn?Lange leader,korte leader?Vertel.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

mrproper

Verdere details ontbreken mij .!
Heb het net vanavond vernomen via telefoon.
helaas.
Gezien de vangsten zullen er de komende dagen nog wel volop vissers aanwezig zijn.
Zal dus gerust wel wat te spotten zijn qua methodes.

Groeten uit Danmark
william

mrproper

Nog wat gevangen dinsdag ?????

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Kruijff

Ben er niet aan toegekomen.... Andere verplichtingen helaas. Als er nieuws is zal ik het melden.
Gr Ed

Zeenimf


Klein verslagje van het vissen gisteren in de Geestmerambracht met Mr Proper en Zeemeermin .

Een geweldige grote plas water.

Wij hadden daar nog nooit gevist en alles was dus nieuw  er stond wel heel  veel wind .

We waren daar om half 3 en toen stonden er al heel veel vliegvissers en vissers  met een spinhengel .

We hebben gevist tot half 6 ,en het eind resutaat was :

Mr.Proper 1, Zeemeermin 2, en ik had er 4, mooie grote sterke vis .

Zeker voor herhaling vatbaar .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Franky Boy

Mooi resultaat!
Hadden jullie allemaal regenbogen, of was er ook een beekforel (bruine forel) bij?

mrproper


Kruijff

Vandaag even gekeken daar. Niet gevist vanwege tijd. Edje VisTV Stoop liep er rond met een aantal jongens en een cameraman. toevallig ving hij net een mooie toen ik ff stond gluren :)
Gr Ed

Plantje

Ow? Ze hebben er toch al opnames gedaan? Zal dan wel voor het "betaal kanaal" zijn.

Kruijff

Quote from: Plantje on March 12, 2014, 20:50:42
Ow? Ze hebben er toch al opnames gedaan? Zal dan wel voor het "betaal kanaal" zijn.

En welk kanaal is dat dan??? Ben wel nieuwsgierig... ::)
Gr Ed

Plantje

Dat is http://hengelsporttv.nl/ Maken ze bij VisTV en Studio Vis TV ook reclame voor. Denk je:"Ah wel leuk, even een kijkje nemen!" Mag je voor de meest lullige filmpjes (die je ook prima op kabel TV had kunnen kijken en zelfs had kunnen opnemen) € 0,99 aftikken!

Jan Damman

Is gewoon op VisTV geweest twee weken terug op RTL 7.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Plantje

Die aflevering heb ik ook gezien Jan. Maar als Ed er vandaag weer was met een team lijkt het me stug dat dat voor de opnames was die twee weken geleden uitgezonden zijn ;)

Franky Boy

Ja, Ed Stoop is in een tijdmachine gestapt.
:)

Gert

Ze waren natuurlijk aan het filmen voor de herhaling - die is altijd in de zomer.

Plantje

Haha! Die is goed Gert! :)

Maar Kruijff, als je zo een vis aan de haak geslagen ziet worden krijg je toch jeuk of niet?

Kruijff

Dan krijg je wel "jeuk" ja...  ;)
Gr Ed

Koen

Ik ga zondag ook maar es kijken. Zijn er afgelopen tijd nog mensen wezen vissen?

j.klopper

volgens mij werd er alleen goed gevangen op een stuk van 25 bij 25 meter ,daar waren waarschijnlijk net nieuwe forellen uitgezet.

Bone F

Een maatje van mij is er geweest en die heeft niets gevangen. Er waren meerdere vissers maar die vingen ook nauwelijks iets. Ik heb het nog niet gezien maar het schijnt een enorme plons water te zijn en ja vindt dat ene plekkie dan maar eens. Al flipperend in je bellyboat moet je dan wel heeeeel veel geluk hebben!

vrgrtn
Frans

Koen

wat voor maat forel kun je daar verwachten eingelijk?