Swap februari 2012

Started by maurice, January 29, 2012, 23:26:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jelle

Quote from: maurice on March 01, 2012, 10:14:26
oke Rob.

Jelle ze zijn geland
heb je ze wel alle tien??
ik vind er net nog eentje met een label in een verkeerde doos ???
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

maurice

geeft niet krijg je je eigen spider niet terug.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

sjo

Mijn vliegen zijn weer teruggekomen omdat het adres onleesbaar was. Ik stuur ze asap opnieuw op.
Sjo
Let the fly be with you....

John

Quote from: sjo on March 05, 2012, 08:53:52
Mijn vliegen zijn weer teruggekomen omdat het adres onleesbaar was. Ik stuur ze asap opnieuw op.
Sjo

Goh Sjo, kunnen die postbeambten een beetje afwijkend handschrift niet meer lezen?? ;D


sjo

Ik moet toegeven dat het er wel erg slordig op stond, mijn fout dus!
Groet
Sjo :-[
Let the fly be with you....

sjo

Zo val ik dan weer door de mand, :D :D :D
Sjo
Let the fly be with you....

sjo

#133
Hey Bert

ik ga om de week in Duitsland binden en nou wil die club een wedstrijd vissen op het OVM ergens half april of zo op zaterdag en zondag. Het zou leuk zijn als jij er bij ons bij kon zijn. We gaan dan Duitsland tegen Nederland vissen. Is dat wat? We zullen je tips en expertise hard nodig hebben! We willen dan in het Wapen van Marion overnachten.
Groetjes
Sjo
Let the fly be with you....

HappyFisherman

Wel ff oordopjes mee voor 's nachts, want het is slecht geïsoleerd in het hotel. Vorig jaar mocht ik uren het gebel van de buurvrouw naast me aanhoren...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

als de vliegen van Sjo er zijn gaan ze op de post retour.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

sjo

Ik heb ze zaterdag gepost, dus ze moesten er al lang zijn, verdorie.
Wat nou? Zal ik ze nog eens binden en opnieuw verzenden? Dan zou dan Zaterdag worden, moeten ze maandag of dinsdag binnen zijn.
Swapmeister, wat zal ik doen?
Groetjes
Sjo
Let the fly be with you....

maurice

Quote from: sjo on March 05, 2012, 08:53:52
Mijn vliegen zijn weer teruggekomen omdat het adres onleesbaar was. Ik stuur ze asap opnieuw op.
Sjo

kan natuurlijk nog komen Sjo, als je ze de 5de na de lichting hebt gepost zou het vandaag of morgen nog kunnen.
ik wacht de post tot morgen af en dan is de keuze aan jou wat je wilt.
persoonlijk zou ik het wel leuk vinden om ze te ontvangen en te verdelen natuurlijk.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

sjo

Inderdaad, de 5e was maandag, het zou nog kunnen. Ik wacht tot morgen en  dan bind ik ze opnieuw, dat is niet zo'n grote moeite want ik bind graag spidertjes.
Groetjes
Sjo
Let the fly be with you....

maurice

Helaas vandaag niets Sjo
::bbq:: ::proost:: ::proost::

maurice

Helaas gisteren ook niks Sjo.

wacht tot dinsdag en dan gaat de rest retour naar de binders
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Herman

Ik kan nog wel ff wachten op de vliegen van Sjo hoor...
Dacht dat Sjo de tweede serie dit weekeinde op de bus wilde doen???
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69

nou ja heeft ie vandaag nog ja morgen posten rond half 7 op de post dus tijd zat :)

Denk dat sjo in belgie zit


sjo

#143
Ben inderdaad nog in België geweest en heb nog onverwacht bezoek gekregen, dus is het er niet van gekomen. Vanavond gaat ook niet, dinsdagavond wordt gebonden, woensdag overdag op de post. Dat zou het vlugste mogelijke zijn. Het spijt me dat het maar niet wil lukken met deze spidertjes.
Sjo >:(
Let the fly be with you....

maurice

we hebben geduld Sjo, komt goed
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Komt niet op een dag aan Sjo, doe't kallem an ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

sjo

Ik heb gisteravond nog snel 7 stuks gebonden, vanavond  de rest en morgen op de post!
Sjo
Let the fly be with you....

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

sjo

En weer vertrouwde ik een enveloppe met een doosje met vliegen toe aan de kwaliteitszorg van Tante Post! Hoop dat ze er snel zijn, want ik heb deze swap nou toch wel lang genoeg ogehouden, nogmaals mijn excuus. De vliegjes zijn wel mooi geworden met een extra glimmend lichaampje.
Groetjes
Sjo
Let the fly be with you....

HappyFisherman

Heb je ze opgepoetst? :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...