Iemand al in Geestmerambacht wezen vissen?

Started by Franky Boy, March 05, 2013, 17:23:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Franky Boy

Iemand al in Geestmerambacht wezen vissen?
En ?????

Marksman

Ik ben een tijdje terug geweest en heb niks gevangen, ook een paar andere vliegvissers stonden daar en vingen niks. Van één visser hoorde ik dat er wel af en toe gevangen wordt, maar ja 1000 forellen op zo'n groot water wordt wel werken. De kans dat een hond vangt die in bosjes achter je langs lopen is groter maar dan heb je wel wat :)

Patters

Vanmiddag wezen vissenmet een maatje, 4 forellen. Een ander tweetal die we later tegenkwamen dat we ermee stopten hadden er 6, maar 1 van hun zat te werpen met een blinkertje. (die ving er 5)

TuynmanM

vorige week nog even geweest maar helaas niets kunnen vangen...

Franky Boy

Klinkt heel erg als het Oostvoornsemeer.
Ook daar zijn er wisselende vangsten.
(De een vangt zich klem, de ander vangt - dezelfde of een andere dag - helemaal niets en heeft zelfs geen stootje gevoeld).
Iemand nog recente berichten?
Het schijnt dat er nog bruine forellen (beekforellen) uitgezet gaan worden.

TuynmanM

Ik zit nog te wachten op de lijst met recente vangsten,maar die zal eerdaags wel weer verschijnen via de mail en ik las dat de bruine forellen al zijn uitgezet maar daar heb ik nog niets over gehoord van de Poldervlieg waar ik lid van ben en die houden dat in de gaten dus als ik daar meer over hoor laat ik het even weten.

Gr
Marco

Franky Boy

#6
Op de site van Midwest Nederland was al het verslag van ene 'Luc' :
http://www.sportvisserijmidwestnederland.nl/actueel/?page=detail&id=1174
Iemand anders nog wezen vissen?
Ik moet een uurtje of wat rijden om er te komen en het moet dan wel de moeite waard zijn.
En Oh ja, de beekforellen (bruine forellen) moeten nog uitgezet worden.
Als die dan maar niet in de pan belanden  ::hulp::

Koen

je mag dus vanaf 1 apil tot 1 oktober 1 per dag meenemen. ben benieuwd hoelang het duurt voordat ie leeg is.

Rossie69

Dus zouden ze het ook bij moeten houden, van uitzetten van vis,en niet toch 1000 stuks en das ut.