Ruski bindsky :)

Started by Bone F, January 23, 2017, 13:43:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bone F

Zijn jullie Dmitri Tseliaritsky al tegengekomen op Youtube. Ik vind het schitterend wat die man maakt. Jammer dat de uitleg alleen in het Russisch is maar de filmpjes zijn duidelijk genoeg. Zijn creaties zijn bijna te mooi om mee te vissen!

Menno_siemensma

#1
moet je ook wel even een linkje met de juiste naam doen he ;)

dmitri tseliaritski
kan idd wel mooie realistische vliegen binden en tevens goede muzieksmaak :D
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Bone F

#2
Ja ik vermoedde al dat er iemand over een link zou beginnen maar met naam+youtube kom je er volgens mij ook. Overigens ik moet niks hoor  :D Voor mij was het nieuw maar het kan ook oud nieuws zijn. Als dat zo is haal is ik'm wel weer weg.

Hans-oet-remunj


Menno_siemensma

Quote from: Bone F on January 23, 2017, 18:56:53
Ja ik vermoedde al dat er iemand over een link zou beginnen maar met naam+youtube kom je er volgens mij ook. Overigens ik moet niks hoor  :D Voor mij was het nieuw maar het kan ook oud nieuws zijn. Als dat zo is haal is ik'm wel weer weg.
De naam die je postte vind je niks, ivm de y ipv de i. Dat is gewoon een stukje forum etiquette, als je zoiets plaatst zorg dan dat je post ook klopt en dus nuttig is. Tevens een vrij kleine moeite om die link dan zelf even te plaatsen toch? ;)
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Bone F

Oh shit jammer van die tikfout en bedankt voor de correctie. Zal me nog eens ff verdiepen in de linkplaatsing. Nou ja met jouw hulp kan iedereen het nu wel vinden maar kennelijk spreekt het toch niet zo aan als bij  mij.

Menno_siemensma

Quote from: Bone F on January 24, 2017, 18:03:05
Oh shit jammer van die tikfout en bedankt voor de correctie. Zal me nog eens ff verdiepen in de linkplaatsing. Nou ja met jouw hulp kan iedereen het nu wel vinden maar kennelijk spreekt het toch niet zo aan als bij  mij.
Dat men niet reageert betekent niet meteen dat men het niet waardeert :) veel mensen lezen wel maar reageren niet, helemaal op dergelijke gelinkte info. Dat is ook niet erg want het doel ervan is de leden hier op de hoogte brengen van, in dit geval, de binder en zijn bindsels.

Links plaatsen is super simpel, als je de adresbalk kopieert van de pagina die je wil laten zien, dan klik je in je bericht op *insert hyperlink* knopje, das de derde van links van de onderste rij boven je bericht (papiertje voor wereldbol), dat geeft je het volgende: [url ][/url ] (alleen dan zonder de spaties achter de url) en daartussen plak je je link.

Wil je het iets mooier doen, dan maak je van die code tekst [url =hier plak je de link naar je site(zonder spatie achter het = teken)] hier geef je de link een naam, dus bv supervlieg voor forel en dan sluit je af met dezelfde code als daarvoor, [/url ](wederom zonder de spatie)

Een video link kan precies hetzelfde zodat je een voorbeeld ziet:
[url =https://www.youtube.com/watch?v=_Ra-6jd6-i8] hier de link nogmaals van de video[/url ] (wederom zonder spaties om goed te plaatsen)

https://www.youtube.com/watch?v=_Ra-6jd6-i8
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Dedada

Dank je Frans! Leuke tip👍

Bone F


Wilco

Frans,

Deze man ben ik wel vaker tegengekomen op FB. Hele mooie creaties en als je vragen stelt dan krijg je snel antwoord. De opnames en je eigen vaardigheden moeten voldoende zijn om zijn creaties na te maken. Ik ben bezig geweest met zijn wespen. Heel mooi, veel werk-----> mooie creaties maar niet die van mij. Leek meer op sponge bob :)

Bone F

Ja Wilco mooi he en de manier waarop hij bindt, zo lekker puur. Niet zo gelikt dat elke slag binddraad op de juiste plek moet vallen en dan die piepende bobbingholder dat hoor je ook niet zo vaak. En dan het bijna levensechte resultaat en de koptekst "very simpel"! Jaja ;D
Ik ga er een paar maken en zal ze posten als ze klaar zijn en ik zou zeggen wie doet ermee. Dit soort knupwerk is toch een hobby in een hobby.