Wat ga je doen als je bij je schoonouders bent?

Started by Inderk, October 26, 2012, 01:26:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inderk

Even helpen met klussen in de tuin, stammetjes gezaagd met de kettingzaag, twijgen gehakseld en natuurlijk even vissen bij hun voor het huis. Mijn dochter had een kleintje van ongeveer 30cm en ik twee stuks 70 en 78cm
wat mij verraste dat er zulke grote vissen zijn, in zo'n kleine vijver zwemmen.
Hier zie je nummer 1

Hier nummer 2

Toch een leuke bijkomstigheid visite en klussen bij schoonouders combineren met nog meer aangename dingen
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Eric


Rossie69


wouter veuger

knappe vissen hoor!,mijn ervaring is dat je juist vaak in dat soort wateren voor verassingen kan komen te staan.

ander voordeel dat ze vaak door veel vissers worden overgeslagen,in het kader van "ach hier zit toch niks".

zo stond ik vorige week in een sloot bij mij achter te gooien met de spinner( ik kan er niet uit de voeten met de vliegenlat ivm weelderige begroeing), er staat maar max 80 cm water,op een gegeven moment kwam er een dure visboot de hoek om blazen,met 2 profs aan boord,en ik hoorde er 1 zeggen:"nou die heeft het niet helemaal begrepen,er staat hier nog geen meter water" hahahaha.
nog geen 3 seconden later klapte er een mooie snoek van 82 cm op mn spinner.

moesten de mannen toch even slikken :-X

Jan Bruins

I don't drink water, fish f*ck in it...

Gerrit72


;D Mooie vangsten Henk! Lekker bezig  ::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

ff de klusjes klaren en dan lekker vissen is niet verkeerd! en dan toch weer 2 mooie platbekken. super.

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

John

Goed bezig Henk,

Het aangename afwisselen met het nuttige.

En nog beloond worden met 2 mooie snoeken ook.. ::goodjob::