afgelopen zomer op de vecht

Started by hendri, February 28, 2011, 23:40:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

hendri

Quote from: HappyFisherman on March 28, 2011, 10:19:48
Da's vast daar onder de brug :) Als je tot je knieen in de drek staat daaro komt er denk ik echt niemand naast je staan hoor Hendri HAHA. Als jullie besluiten daar een kijkje te gaan nemen wil ik wel mee!

ik bedoelde meer met rust die auto's die dan over je kop razen en jengelende scooters. nee daar kan ik me mateloos aan irriteren. misschien wanneer de kerk aan is dat ik het er dan wel op wil wagen. maar dan nog denk ik dat je daar beter af ben met een kano of zo dan met waden of bb.

weerwolf

Klopt hendri, wat jij omschrijft is inderdaad een sensatie om mee te maken. Maar hoeveel van dat soort plekken weet jij in de buurt te vinden dat je je volledig in de natuur waant? ik ken wel rustige plekken maar zonder lawaai van auto's ed. eigenlijk niet.

Laatste keer dat ik dat beleeft heb was in denemarken.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

hendri

roelof, dr zit nogal een verschil als je eerst een half uur moet bbten om op de stek te komen of je staat onder een brug.

echt helemaal geen auto's horen kan best wel, maar dan moet je niet bij de parkeerplaats vissen.
en dan zijn er mogelijkheden zat op de vecht. sinds kort heb ik toestemming om over een landgoed van een boer te rijden, dan kom je op een stukje vecht waar je je vingers bij aflikt. met de bb daar te water trappel je zo een oude arm van de vecht in, mooie rietkragen. ondiepe zandbank, en nog meer van dat lekkers. het enige waar je je daar aan kan storen is een tractor die het land moet bewerken. oja en geplons van vissen en gefluit van vogels en geloei van koeien. ;D

HappyFisherman

Die boer is dan aant gieren, de vissen plonsen weg voor de aalscholvers, waarvan de rest van de kolonie in een boom verderop zit te schreewen en dan ook nog koeien die zo nieuwsgierig zijn dat ze al aan komen rennen zo gauw ze je zien... Doe mij de stad maar ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

heb jedan weer mooi voor mekaar Hendri.

maar hier zijn ook nog wel wat stekkies dat geen auto kent :)

hendri

dat heb ik ckers mooi voor mekaar henk. kan niet wachten totdat het weer iets warmer wordt.

Nick

Het is wel super fijn om in een rustige omgeving vissen,
Ik weet ook nog wel een paar plekjes in het twentse land,
Ben er vorig jaar een paar keer geweest maar niets gevangen,
Hopen dat ik dit jaar meer kans heb