Onderkleding ademend waadpak

Started by ben64, July 29, 2018, 13:16:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paul de bruijn

Bij Goretex op internet(Google,Wikipedia) kun je het principe makkelijk terugvinden.De gaatjes in het membraan zijn groot genoeg om een waterdampmolecuul door te laten,water daarentegen kan er niet in omdat die gaatjes daarvoor te klein zijn.

ben64

Gents, bedankt voor de uitgebreide uitleg over Goretex. Ik ga het in de praktijk proberen, want ik ben afgelopen zaterdag by Fly Supply voor een Simms Waadpak gegaan. Was wel een "klein" beetje duurder, maar het zat tijdens het passen al aangenamer dan de Vision. Daarnaast vond mijn vrouw het pak ook nog eens beter staan, waarmee de verhoogde uitgave niet tot verhitte discussies heeft geleid ;D.
Mvg, Ben

Alex

Krijg je geen spijt van
Ook ik ging vorig jaar voor een Visionair naar flysupply en ging met een Sims naar huis.
Pasvorm in niet te vergelijken.
Ook mijn vrouw was er bij en iddd....😜

Scaramouche

even terug naar de originele vraag: ik zou bij onderkleding ook kijken naar craft. Erg goede ervaringen met het zweetafvoerende vermogen en beschikbaar in veel verschillende uitvoeringen voor verschillende temperatuursomstandigheden. bij de meeste outdoor/atletiek/wielrenshops wel in het assortiment.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10