monsterachtige zalmen

Started by sjoerd, November 05, 2012, 22:11:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sjoerd



Bijgaand even een plaatje van een grote chumzalm. Eén van de velen die we afgelopen trip vingen in BC Canada.
Het hele fotoverslag van onze trip staat op het vliegvisforum via onderstaande link (als het goed is
::hulp:: )

http://vliegvissen.startpagina.nl/prikbord/16067135/tom-en-menno-in-canada-deel-twee-de-zalmen!!#msg-16067135

als het niet lukt gewoon even naar het prikbord gaan. Het is mij teveel werk om het hele verslag nogeens op dit forum te zetten.Er zou een manier moeten
zijn om dat even eenvoudig en snel te doen maar helaas die ken ik niet! :D
Sjoerd

dartmayor

Wat een beest Sjoerd.

Alleen die tanden al.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

harlin

Quote from: sjoerd on November 05, 2012, 22:11:58
Er zou een manier moeten
zijn om dat even eenvoudig en snel te doen maar helaas die ken ik niet! :D
Sjoerd
Alles in word maken en dan kopiëren en plakken?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Inderk

Toch een prachtig verslag Sjoerd!

geweldige vissen en foto's
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


hendri

 ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::
beide verslagen op het prikbord bekeken. man man man, wat een vissen! en wat een koppen zitten er op die chums joh! gewoon eng man! super gaaf! mag wat kosten zon tripje denk ik?

HappyFisherman

Met recht een monster! Ik vind ze alleen zo vreselijk lelijk :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

sjoerd

#6
Quote from: hendri on November 05, 2012, 22:59:43
::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::
beide verslagen op het prikbord bekeken. man man man, wat een vissen! en wat een koppen zitten er op die chums joh! gewoon eng man! super gaaf! mag wat kosten zon tripje denk ik?

Wat schat je zelf wat een 16 daagse reis ongeveer gaat kosten?
reken op de vlucht, huurauto en onderdak(alles zelf te regelen)
Dat zijn de grote kosten die je gedeeltelijk ook nog eens kunt delen met je maatje(s)
autohuur en onderdak.
Ik laat het je nog weten!!

Sjoerd

Gerrit72

#7

::goodjob:: Geweldig wat een vissen! Mooi hoor Sjoerd ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

wouter veuger

heel gaaf sjoerd! :o

moet een geweldige trip geweest zijn...

Plantje

Dat lijkt me een mooie trip geweest! Echt knappe vissen vind ik het niet. Doe me dan maar de steelhead oid.

Ik vraag me af waarom je het verslag op het Prikbord hebt gezet. Hier heb je de reacties toch veel makkelijker in één oogopslag?

sjoerd

Quote from: Plantje on November 23, 2012, 13:05:27
Dat lijkt me een mooie trip geweest! Echt knappe vissen vind ik het niet. Doe me dan maar de steelhead oid.

Ik vraag me af waarom je het verslag op het Prikbord hebt gezet. Hier heb je de reacties toch veel makkelijker in één oogopslag?

Hee Plantje. Waarom op het prikbord? Omdat ik daar al jaren actief ben. Ik wilde het verslag hier ook wel plaatsen maar je moet eens weten
hoeveel uren werk erin gaat zitten. Je moet immers elke foto eerst verkleinen, dan één voor één uploaden en de tekst erbij plaatsen.
Nu kun je wel de tekst in word maken en kopieren maar met foto's gaat dat helaas niet.

Knappe visssen of niet , het zijn wel geweldenaren tijdens de dril. Maar op  steelheads heb ik ook wel gevist en ja dat blijft ook een schitterende visserij. Dat wordt echter wel een stuk duurder aangezien er een nog een binnenlandse vlucht bijkomt, en de vergunningen  20 dollar per dag extra zijn.

gr sjoerd

johannes

Wat een hufterig smoelwerk ........ heeft die vis  ;D ;D

dat is zeker mooi geweest sjoerd.

Hilco

Oh my God.. maak het dood , roei het uit..........dit kan nooit de bedoeling van de schepper geweest zijn   ::ban::

Gert

In ieder geval bedankt voor het ook hier - via een linkje - plaatsen Sjoerd. Is een mooi verslag en dito foto's.
Maar een foto verkleinen om het hier neer te zetten hoeft niet echt - als je een foto upload in Photobucket.com en vervolgens het linkje van de foto kopieert in het verslag gaat dat automatisch goed.
Je hebt dan wel een account nodig, maar dat kost verder niets.
Als ik een wat langer verslag maak doe ik dat ook altijd eerst in Word. Ik heb geen ervaring met iets plaatsen op het Prikbord, dus ik weet niet wat makelijker is. Maar maak je het dus bijvoorbeeld in Word, kun je het neerzetten waar je wilt lijkt me.

Groet,
Gert

sjoerd

Quote from: speycast on November 23, 2012, 20:34:35
en daarna even copy  van het stukje op prikbord  en hier weer plaatsen en klaar 1 min werk

Dat heb ik zojuist even geprobeerd. De tekst wordt wel gekopieerd maar niet de foto's!!! En dat is nu juist het meeste werk.

Leg maar eens uit svp hoe jij dat dan doet want zoals gezegd, Kopieren van het complete stuk gaat dus(bij mij) kennelijk niet.
Ben benieuwd.
gr Sjoerd

Hilco

complete stuk kopieren zal niet gaan , je kan niet zomaar phpcodes mee copieren

maar liever de foto's hier laten zien , daar genieten we van !!
het leeswerk kunnen we ook elders doen dat is niet zo erg.

Hilco

omdat jij weet hoe je php codes moet wijzigen Bert  ;D  ::goodjob::

dartmayor

HTML code Hilco en niet php.  :P
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

R.S.N Flyfisher

Wat een monster! Hij is gewoon mooi van lelijkheid, zal een best gevecht geven zo'n bakbeest lijkt me  :o
Mooi verslag!  ::goodjob::