Even voorstellen + helpen enquête

Started by CoenRoksnoer, May 12, 2016, 17:14:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CoenRoksnoer

Hallo visfanaten,

Ik ben Coen Roksnoer een 20 jarige jongen uit Waspik. In mijn jeugd heb ik genoeg in mijn vrije uurtjes aan de waterkant gezeten.Op karpers vissen vond ik vroeger erg leuk om met vrienden te doen, vooral in combinatie met heerlijk weer! Op dit moment loop ik stage bij Docdata voor mijn opleiding Commerciële Economie op het Avans Hogeschool te Breda. Voor mijn stage voer ik een onderzoek uit voor het vismerk Shimano. Ik zou graag voor mijn onderzoek een enquête willen uitzetten om zo alle soorten vissers te kunnen benaderen. Het maakt dus totaal niet uit wat voor soort visser je bent! De enquête heeft betrekking op de nieuwe webshop die Shimano heeft gelanceerd en het online gebruik m.b.t. de aankoop van vistuig. Het invullen van de enquête kost maar 5 minuutjes. Jullie zouden me heel erg helpen om deze enquête in te vullen! Ik vertrouw op jullie want een echte visser is altijd positief en staat altijd voor zijn viskameraden klaar!

Link naar enquête:*************************************

Jullie zouden me heel erg op weg helpen.

Alvast bedankt!

Gerrit59

Welkom op dit forum.
Beoefen je de vliegvissport trouwens? :)

Gerrit

rosingkamp

Blijft erg stil, Gerrit

Groeten,
Henk

Gerrit59

Dat vermoeden had ik al..... :)

Gerrit

merijn1982

Tight lines!!

goswit

  Je hebt gelijk   Coen ,   

Een echte  VLIEGVISSER  staat altijd voor een VLIEGVISSER klaar . ;)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Gerrit59

Als ie een vliegvisser is wel Gos  :) :)

Gerrit

Wilco

Hallo Coen Roksnoer

Voor het plaatsen van een enquête voor een commercieel merk zou ik eerst toestemming vragen en dus bij deze blokkeer ik deze post en je

enquête  tot wij bericht van je hebben ontvangen.