Vliegvissers.nl - 4 jaar online !

Started by A{b}r{a}xa{s}, April 01, 2011, 06:12:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}


Vandaag bestaat Vliegvissers.nl 4 jaar.

Vier jaar geleden had ik nooit durven verwachten dat het forum zo'n succes zou worden en zoveel vliegvisvrienden zou brengen.
Iedereen hartelijk dank want zonder jullie was het nooit gelukt om Vliegvissers.nl 'op de been te houden' !
Sieger, dank voor het maken van het logo.

Om het 4-jarig jubileum in een feestelijk jasje te gieten hebben we een 'pittige' quiz bedacht waar 4 mooie prijzen te winnen zijn.
Hooked on the Fly heeft deze prijzen beschikbaar gesteld, waarvoor hartelijk dank Mike !
Wie deze webshop nog niet kende, niet getreurd want voor het beantwoorden van alle vragen kom je zeker ook op deze site terecht.

Voor meer informatie en voor de vragen, ga je naar de website door op deze link te klikken.  ::computer::

peter

#1
Baasie gefeliciteerd  ::proost:: met ONS jubileum en dat er nog vele jaren bij mogen komen met nooooooooog veel meer Vliegvrienden ::top::
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

forel

gefeliciteerd met het  bestaat van Vliegvissers.nl  ::top:: ::top::

Jan Bruins

Beste mensen achter de schermen,
VAN HARTE GEFELICITEERD   ::duim::
I don't drink water, fish f*ck in it...

Rob van H.

Bas, van harte met jou jubileum, uiteraard ook iedereen achter de schermen gefeliciteerd!!!

op naar de 5 (dat zal wel lukken!!!)


tot morgen voor diegene die naar het OVM komen!!

HappyFisherman

Goed bezig geweest mannen! Mogen jullie trots op zijn!!!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

ben benieuwd of iemand alle vragen goed weet te beantwoorden ;)

Herman

Een felicitatie aan ons allen! Zo eens kijken of ik een paar antwoorden ga weten...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

DMeijer

Bij deze wil ik alle mensen achter de schermen van harte feliciteren met 4-jarige online-jubileum van deze site.  ::top::

Fantastisch om te zien dat internet een geweldig medium is om mensen met dezelfde ... te binden zonder dat het vanuit verenigingsverband is gegaan. Dus niet VNV of welk andere club dan ook. ::klappen::

Het succes zit hem volgens mij in het feit dat alles ondgedwongen gaat. Gewoon leuteren en elkaar leuke dingen over het vliegvissen te vertellen.
En vergeet ook niet de forumdag "Baggelhuizen" en de binddag in A'doorn niet.  ::duim::

Op naar de eerste lustrum!!!  ::dance::

drefter

Mannen feli met deze mijlpaal.

Gr Martin

bazookadude


mrproper


Rossie69

ach enzo niet,waren we toch wel verder gegaan hahahaha.

met rot ouwe hoeren en klootzakken zeuren mauwen en dom zeuren en ook,zekers helpende antwoorden geven.

ja mooi toch dat het zo kan.
wie had het gedacht van het groene forum naar dit lichte forum te gewennen te raken.

top jongs en meidjes.

greetz Henk

peter

Slappe Ouwehoer HaHa

Je hebt wel gelijk
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

ja is toch zo.

zere neus heb ik ook vaak gehad dus nu,het zo kan is het mooi .


A{b}r{a}xa{s}

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on April 01, 2011, 06:12:42

Vandaag bestaat Vliegvissers.nl 4 jaar.

Vier jaar geleden had ik nooit durven verwachten dat het forum zo'n succes zou worden en zoveel vliegvisvrienden zou brengen.
Iedereen hartelijk dank want zonder jullie was het nooit gelukt om Vliegvissers.nl 'op de been te houden' !
Sieger, dank voor het maken van het logo.

Om het 4-jarig jubileum in een feestelijk jasje te gieten hebben we een 'pittige' quiz bedacht waar 4 mooie prijzen te winnen zijn.
Hooked on the Fly heeft deze prijzen beschikbaar gesteld, waarvoor hartelijk dank Mike !
Wie deze webshop nog niet kende, niet getreurd want voor het beantwoorden van alle vragen kom je zeker ook op deze site terecht.

Voor meer informatie en voor de vragen, ga je naar de website door op deze link te klikken.  ::computer::

mrproper


A{b}r{a}xa{s}

dat is ook de bedoeling, anders eindigt iedereen gelijk ;)

mrproper

Nahhh we zijn bezig dus wie weet .!!  :)

Heb alleen vandaag nog dus word even aanpoten

hendri

nou ik doe die quizzzzz dus mooi ff met mn zoontje, 2 weten er meer als 1 laten we maar zeggen. ::vertel:: ::vertel:: ::computer:: 8)

mrproper

Je ken niet overal boe of bah neerzetten hoor Hendri.!!! :)

Herman

Quote from: mrproper on April 03, 2011, 08:07:05
Nahhh we zijn bezig dus wie weet .!!  :)

Heb alleen vandaag nog dus word even aanpoten
Dan hebben wij geluk....... het is nog niet de 9e!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69


mrproper

Hey bas waar moet het antwoord heen.??????

admin[at]vliegvissers.nl    ?

of per PB


Ik heb em klaar.

mrproper

NOu hij is verstuurd.


Hij was zeker pittig..

Veel succes mannen/ vrouwen ............... ;)