Eerste snoek ooit !!!!!! En op de vliegehengel 9 voet #9

Started by Eric, October 19, 2012, 20:35:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eric

Hoi allen,

Vanmiddag rond de klok van 1200 uur spullen in de auto en daar ga ik richting de linge. Daar aan gekomen eerst de hengel opgetuigd
laarsen aan schepnet in orde en hoppa het eerste stuk afstruinen........Naar diverse stukkken te hebben afgevist is het eerst tijd voor een bakkie en een peukie.......( nog geen aanbeet gehad ) en aan het weer kan het niet liggen wat een mooie daggggg. Op naar het volgende stuk wederom diverse stukken afgevist en wederom niks behalve de mooie natuur om mijn heen........ De gedachte gaan door het hoofd ( zoals bij iedere beginnende vliegvisser denk ik ) heb ik hier wel goed aangedaan je weet het feederen gaat je goed af altijd vangen @!!#@@$#@2....Ok tijd voor weer een bakkie en weet je, ik ga verkassen spullen in de auto en hop naar het volgende stuk water, in de verte zit een vader met zijn twee kids met de vast stok en de een naar de ander vangen ze dus vis zit er zeker... vol goeie moed want ik geef niet op gooi ik weer diverser keren in ....niks stukje verderop daar in die bocht daar ga ik het proberen.... een maal ingegooid strip ik mijn streamer binnnen wat the fuck is dat een giga draaikolk en hoppa beet ja beet wat een heerlijk gevoel die hengel lekker krom en de vis in de hand middels de lijn.... maar wat kracht  langzaam maak ik de vis moe wat een gevoel jongens yes dit is wat ik wilde ervaren en jawel een mooie snoek van 78 cm......... wat een mooie vis is het toch ....De man met zijn kids was inmiddels al komen kijken wat een joekel van een vis riep een van de jongens naar zijn vader hahahaha ze moesten eens weten hoe ik me voelde leek wel een kind zo blij hahahaha.... de stramer verwijderd en de snoek weer zijn weg laten vervolgen...... zo tijd voor een bakkie en een peukie want de adreline giert nog door het lichaam heen...... yes yes yes het is gelukt dacht ik...... Zeg de vader en zijn kids gedag en ga weer verder he daar ga ik het ook eens proberen mooi bij een bruggetje hop en de streamer ligt er weer in langzaam strippend haal ik de streamer binnen en ja hoorrrrr pats weer zo mooie snoek erop ik zie al deze is minder dik en groot maar wat een energie zit erin diverse malen springt die boven het water uit en klapt met een plons weer in het water....... naar hem vermoeid te hebben gekregen lande die in het schepnet naar hem ondaan te hebben van de streamer is het tijd om te meten toch nog 68 cm.......jongen jongen jongen mijn dag kan niet meer stuk..Al met al voor mijn een onvergetelijke dag yes mijn eerste snoek en op de vliege hengel.Op naar zondag ga ik het hoop ik nog eens overdoen...

De eertse snoek 78 cm


Hahahah een blije ik


78cm


En de tweede


;D ;D ;D ;D

Christof van den Berge

Schitterend verslag, hoop morgen ook zo een verslag te kunnen schrijven! ::goodjob::
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Eric

Veel s6 Christof morgen en hoop inderdaaf voor jou dat je ook een mooi stukkie kan tikken ::agree::

A{b}r{a}xa{s}

Gefeliciteerd met je snoekvangsten Eric !



ps. Als je gebruikt maakt van het kleine 'icoontje met de madonna' (2e icoontje van links op de 2e rij van boven), en in het window dat dan opent je link plakt, dan komt je afbeelding direct in je topic te zien. (wel even rekening houden dan met een maximale breedte van 800pixels).


Ron


marc

goed bezig Eric , dat smaakt naar meer . ;)
dat je verder helemaal verslaafd raakt zal je er moeten bijnemen .

grt marc

Sieger

Top Eric... Mooie vissen en een eerste keer om niet te vergeten... :)


Sieger

wouter veuger

zo netjes zeg,mooie vissen zo voor de eerste keer! :P

Eric

@Marc dit toch wat ze noemen een gezonde verslaving........ ;)

@ Sieger deze word voorlopig niet vergeten............dit smaakt naar meer  ;D

Rossie69

meetlint aanwezig op naar de gouden streamer Eric :)

mooi man

gefeliciteerd.

ja dat gevoel van klien blij kind ken ik nu ook  weer es .


Jan Damman

Gefeliciteerd Erik met je eerste snoeken, ik weet nog hoe het voelde de eerste keer.

ps  Die foto is toch niet bij de linge gemaakt??
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Eric

@ Jan de eerste snoek is gevangen bij Heteren daar waar die grote gele M hangt snoek twee is weer in de Linge gevangen op de binnendoor weg richting andelst

Youri


harlin

leuk verslag Eric.
volgens mij krijg spierballen als kinderkontjes van die hengel.  ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Eric


Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

toppiedus

#17
gefeliciteerd,  ::goodjob::

de eerste aan de vliegenlat blijft natuurlijk de mooiste
leuk verslag, enne....................................... Hooked on the fly forever??

Gr. Marcel

Erwin

 ::goodjob::
Mooi verslag. Ik krijg er zelf ook de kriebels van ;)
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Plantje

Mooi is dat hè? Nietsvermoedend, maar wel hopend strip je binnen en dan ineens KLATS!

Gefeliciteerd!