Eigenlijk wil ik dit jaar nog even naar Baggel, Hoe is het daar nu??????

Started by ben, December 30, 2012, 00:32:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ben

Eigenlijk wil ik dit jaar nog even naar Baggel, Hoe is het daar nu?????? Ben is benieuwd!!!!


peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

rena

Ik zie de lol niet in deze antwoorden... sorry hoor, de vraag is duidelijk.
Het antwoord heb ik niet, maar hier heeft Ben geen REET aan ....

...  ::muur::

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

vliegvisgek

gewoon proberen ben is mooi daar en als je maar lekker kan vissen toch succes ;D ;D ;D

harry

Quote from: rena on December 30, 2012, 01:08:49
Ik zie de lol niet in deze antwoorden... sorry hoor, de vraag is duidelijk.
Het antwoord heb ik niet, maar hier heeft Ben geen REET aan ....

...  ::muur::

Rena heeft wel een punt hier en ik sluit mij hier volledig bij aan

wat heeft het voor zin al die onozele berichten of is dat alleen om het aantal postings op te krikken ?

harry

Jan Bruins

Is onlangs nog weer vis uitgezet en er schijnt gevangen te worden......

Morgenochtend ga ik het nog eventjes proberen......denk ik.
I don't drink water, fish f*ck in it...

Barry


Arno

 ::offtopic::
Nou wil ik niet vervelend zijn maar Harry en Rena jullie geven zelf ook geen antwoord op de vraag van Ben(is zeker alleen om jullie gemiddelde op te krikken)!!!!
En ik wel, als je snachts om 00.32 uur een bericht plaatst hoe het nu op Baggelhuizen is dan zijn daar maar 2 antwoorden mogelijk
Zie Peter en mijn antwoord.
Verder kan ik niet vissen en alleen maar dom ouwe hoeren en koop of biets ik al mijn vliegen want binden vind ik geen donder aan.
daarom organiseer ik ook de binddag dan kan ik de hele dag dom met iedereen ouwe hoeren en vliegen bietsen.
Het kan dan wel crisis zijn maar daarom hoeven we toch niet zonder humor te leven te gaan?????????
En Ben kan het echt wel hebben.

Gr Arno

::zucht:: ::sjorrie::

Gerrit72


Gelukkig hebben we Jan Bruins, bemoedigende info toch?
Beetje humor is nooit verkeerd, zolang er ook maar bruikbare info tussendoor komt.
De grote vissen van e e n v/d laatste uitzettingen zitten er ook nog.
Vang daar 1 van, dan kan je dag niet stuk ;D
Supermooie plas en uitdaging genoeg, gewoon gaan!



Baggelhuizen, altijd mooi!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Plantje

Geintje is prima... we zijn nu weer on topic. Ik wil zelf ook graag nog eens naar Baggelhuizen. Lijkt me wel mooi!

vliegvisgek

Quote from: Arno on December 30, 2012, 14:28:00
::offtopic::
Nou wil ik niet vervelend zijn maar Harry en Rena jullie geven zelf ook geen antwoord op de vraag van Ben(is zeker alleen om jullie gemiddelde op te krikken)!!!!
En ik wel, als je snachts om 00.32 uur een bericht plaatst hoe het nu op Baggelhuizen is dan zijn daar maar 2 antwoorden mogelijk
Zie Peter en mijn antwoord.
Verder kan ik niet vissen en alleen maar dom ouwe hoeren en koop of biets ik al mijn vliegen want binden vind ik geen donder aan.
daarom organiseer ik ook de binddag dan kan ik de hele dag dom met iedereen ouwe hoeren en vliegen bietsen.
Het kan dan wel crisis zijn maar daarom hoeven we toch niet zonder humor te leven te gaan?????????
En Ben kan het echt wel hebben.

Gr Arno

Ben vind dat alleen maar leuk arno binnekort maar eens afspreken effe harken op baggel hahahaah

::zucht:: ::sjorrie::

rena

Quote from: Arno on December 30, 2012, 14:28:00
::offtopic::
Nou wil ik niet vervelend zijn maar Harry en Rena jullie geven zelf ook geen antwoord op de vraag van Ben(is zeker alleen om jullie gemiddelde op te krikken)!!!!
En ik wel, als je snachts om 00.32 uur een bericht plaatst hoe het nu op Baggelhuizen is dan zijn daar maar 2 antwoorden mogelijk
Zie Peter en mijn antwoord.
Verder kan ik niet vissen en alleen maar dom ouwe hoeren en koop of biets ik al mijn vliegen want binden vind ik geen donder aan.
daarom organiseer ik ook de binddag dan kan ik de hele dag dom met iedereen ouwe hoeren en vliegen bietsen.
Het kan dan wel crisis zijn maar daarom hoeven we toch niet zonder humor te leven te gaan?????????
En Ben kan het echt wel hebben.

Gr Arno

::zucht:: ::sjorrie::

Je hebt gelijk dat ik geen antwoord geef op de vraag van Ben...

De reakties op dit topic zorgde ervoor dat ik over mijn "offtopic irritatie grens" ging.
Nu denk ik er sterk over om dit forum weer te verlaten...
Mijn reden; te veel onzin op serieuze vragen maken het volgen van de topics nagenoeg onmogelijk...
Het gaat mij om het delen en verkrijgen van informatie!

Iedereen mag me een zeikerd noemen, maar dit is mijn algemene gevoel bij het overgrote deel van de topics  ::blabla:: ...

Sorry MOD... moest dit even kwijt, zal verder on topic blijven :)

vliegvisgek

weet je rena dit is een forum voor beginners en gevordeden en pro,s maar ja beetje gein moet toch
kunnen en wat me niet lijkt of zint gewoon niet op reageren en voor de rest zijn ook zat mensen bij die wel
normaal antwoorden maar nogmaals geintje moet kunnen en arno en ben kunnen elkaar erg goed dus tja kun je
zulke reacties verwachten ik persoonlijk houd wel van een geintje op zijn tijd hoort bij de hobby hahaah  ;) ;) ;)

rena

Nogmaals off topic :

Wat mij betreft, kan ik tegen een geintje hoor vliegvisgek en gein is geen probleem.
Alleen..., insider grappen zijn helaas alleen leuk voor insiders.
Diegene die deze leden niet kennen kunnen de grappen niet volgen en het originele topic met vaak waardevolle info dan ook niet meer.
Ik alleen voor mijzelf spreken, maar vermoed dat er meer leden zijn die dit zo ervaren.


Plantje

Mannen, punt is duidelijk en staat genoteerd. Off topic gaan wordt in de toekomst meer en meer tegen gegaan. Echter, strikt genomen waren de antwoorden"donker" en "nat" meer on topic dan wat we nu bespreken. ;)
Wanneer er nog vragen zijn met betrekking tot geintjes en off topic gaan graag even een pb naar één van de moderators of even een topic in "Vanalles en nogwat" openen.

On topic: laat je nog even weten of je bent geweest Ben?

ben

Nu FF mijn reactie hierop, de humor van Arno klopt als een bus, de reacties van Rena en Peter zijn een beetje kinderlijk en ach.... hier kan ik wel tegen, ik wilde alleen FF weten hoe het daar op Baggel nu is en daar is dit Forum toch ook voor!!!!! Voorlopig ben ik niet van plan om door deze reacties van het Forum te stappen, trouwens Morgen ga ik op Baggel proberen m'n laatste Forellen te vangen, Jongens allemaal bij deze een goed uiteinde en een Top Nieuwjaar!!!!! ::goodjob:: ::blabla:: ;D ;D ;D ::zucht::

ben

Sorry ik had duidelijk Rena in m'n reactie niet moeten noemen!!!!!!!!

ben


Plantje

Kan gebeuren!

Veel plezier en succes morgen! En ook voor jou al de beste wensen.

Inderk

Baggelhuizen heeft morgen geen beheerder.
Laat nou het toeval bestaan dat er morgen toch nog een paar leden gaan vissen.
We zijn morgenochtend rond een uur of 9 bij de plas en willen gaan vissen tot een uur of twaalf.
Wij, als leden, kunnen jou een vergunning verstrekken en je bent wat mij betreft van harte welkom!
Ik heb vandaag ook nog even gevist op Baggelhuizen met mijn dochter en twee kameraden.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Inderk

Vangsten waren niet echt super....... het was weer echt vissen en niet vangen.
wat resultaat opleverde waren traag geviste speldaasimitaties en buzzers aan een waslijntje op de kabbel
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Barry

Maar was nog benieuwd of ,Ben, er nog geweest was bij baggelhuizen!!
Wou graag vrijdag er naar toe.