Eigenlijk wil ik dit jaar nog even naar Baggel, Hoe is het daar nu??????

Started by ben, December 30, 2012, 00:32:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

@ Barry ; helaas baas ging voor het meisje, moest nog te veel zakelijke dingen doen, geen tijd om te vissen!!!!

Barry


Inderk

Wij waren er gisterochtend (oudejaarsdag) nog op Baggel geweest.
Dick had een duikboot te pakken, Ron zijn eerste forel, Peter had een duikboot en ik had er drie gevangen.
Maar geen Ben gezien.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Barry

Ik ga er vrijdag heen.
Waar hebben jullie daar mee gevist welke vlieg,streamer en wat voor kleur. ::blabla::

Mvgr Barry,

ben

Quote from: Inderk on January 01, 2013, 22:03:24
Wij waren er gisterochtend (oudejaarsdag) nog op Baggel geweest.
Dick had een duikboot te pakken, Ron zijn eerste forel, Peter had een duikboot en ik had er drie gevangen.
Maar geen Ben gezien.

Henk, ik zat in die Duikboot, sorry maar wat bedoel je met Duikboot?????

HappyFisherman

Die kiloknallers die ze laatst uitgezet hebben. Ben je rustig 10 minuten mee zoet :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

Quote from: Barry on January 02, 2013, 20:01:49
Ik ga er vrijdag heen.
Waar hebben jullie daar mee gevist welke vlieg,streamer en wat voor kleur. ::blabla::

Mvgr Barry,

barry zou voor zwart gaan en als dat niet wil rood werkt vaak erg goed deze tijd van het jaar succes man meschien kan ik wat
regelen en kom ook nog effe maar weet niet zeker heb vandaag gevist en ga morgen dus tja vrouw lief hahaha ;D ;D ;D

weerwolf

Ik ben er vanmiddag nog ff geweest. Ik was in de buurt voor mijn werk en ben daar even mijn boterham gaan eten.


Was niet veel volk maar schitterend weer. beetje leven in de oppervlakte maar niet wild. Er stapte een vliegvisser in het water en 2e worp was reeds vis. Er schijnt een dag of 20 geleden vis uitgezet te zijn ( 800 gram tot een kilo) en die werden het meeste gevangen volgens de aanwezige vissers. Ook afgelopen tijd schijnt er goed gevangen te zijn.


voor wat het waard is....
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Barry

Nou ik zal morgen even kijken of ik nog een visje kan scooren!!!

Barry

Barry



Barry

Ja klopt heb ik ook gezien.

Op het bord staat dagelijks geopend van 8:30 tot 17:00 uur.
En in de weekenden van 10:00 tot 16:00 uur.

Maar ga je verder naar beneden op de site staat er •Van 16 oktober t/m 15 maart dagelijks van 10.00 tot 16.00 uur

Beetje verwarrend ::hulp::

Barry

vliegvisgek

barry ga met je mee naar baggel zie je morgen vriend nog meer mensen die gaan Ben of zo hahahaah tot morgen ;) ;) ;) ;)

Barry

Quote from: vliegvisgek on January 03, 2013, 16:47:57
barry ga met je mee naar baggel zie je morgen vriend nog meer mensen die gaan Ben of zo hahahaah tot morgen ;) ;) ;) ;)

Tot morgen wel paspoort meenemen Jeroen we gaan naar Drenthe ;D

Gerrit72



Quote from: Barry on January 03, 2013, 18:43:45
Tot morgen wel paspoort meenemen Jeroen we gaan naar Drenthe ;D

Nou, nou...het is geen Friesland  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

vliegvisgek

is goed barry effe paar biggen vangen morgen jessssssssssssss ;D ;D ;D ;D

Arno

volgens mij vanaf 10.00 uur Barry

denk dat ik er ook ben rond die tijd.

Gr Arno

Barry


R.S.N Flyfisher

Hoe ging het in Baggelhuizen jongens? Veel bastards kunnen verleiden?

Barry

Het was een perfecte dag heb er zo'n 15 kunnen pakken.

En ja de kampioen van vandaag was zekers vliegvisgek ::blabla:: zo'n 35 stuks

Maar was echt een topdag geweldig!!!

Fred

Jammer dat ik nu pas de onduidelijkheid over de openingstijden lees.
De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag altijd van 08.30 tot 17.00 uur, met de kanttekening dat Mark en of Patrick voor 17.00 uur het clubhuis schoon hebben gemaakt en dat de gasten moeten hebben afgerekend. In deze periode is de plas in het weekend open van 10.00 tot 16.00 uur open. Als er weer wat onduidelijkheid over iets is, kan je altijd even bellen.
Ook heb ik gelezen dat jullie vandaag een mooie dag hebben gehad op onze plas en dat TostieJeroen met ketchup buitengewoon goed heeft gevangen, dat vind ik hartstikke mooi.

Groetjes oet Grun'n

Fred ::scheet:: ::bravoo:: ::houdoe::

Barry


vliegvisgek

barry balgehakt en jeroen tostie en ja heerlijk gevist en had er zekers meer kunnen hebben barry
Ben en   arno waren  er ook en nog 2 bekende van  mij echter blijft het erg gezellie en mooi ,ook vielen we
vandaag niet op want er waren 7 knullen aan het werk die hadden me een schik en nja nja lol weet
effe niet hoe ik het moet zeggen maar erg grappig haha goed dat corky er niet bij was viel dan niet op  ;D ;D ;D ;D ;D

ben hoeveel had jij er eigenlijk want weten we niet zeker ;D ;D
en arno had jij nog wat zag je ineens niet meer vandaar  ;)

R.S.N Flyfisher

Zoooooo ok 35 stuks voor Jeroen haha, knetter wat een vis! Congrats Jeroen  :D

15 stuks is ook aardig wat, hadden jullie ook zoveel wind daarzo?

Ik was in Hellendoorn, waaide als een gek!
Denk dat er een man of 7 aan het vliegvissen waren, wilden wel aardig bijten, maar door de wind lastig de vis te lokaliseren en nog moeilijker om hem op de juiste plaats te gooien..
Denk dat de vliegvisser met de meeste vissen een aantal van 10 had, ik had er zelf 5.

ben

@Vliegvisgek; Evert 5, Ben 7 waaronder een hele dikke met uitpuilende ogen +/- 4 kilo zwaar  ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::