De Wenne (Eslohe) of de Ahr (Insul)

Started by Jorrit W, August 02, 2013, 11:15:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jorrit W

Nog een paar!

[attachment deleted by admin]

Jorrit W

En nog een paar!

[attachment deleted by admin]

Jorrit W

En nog een paar!

[attachment deleted by admin]

Jorrit W

En nog 1!

[attachment deleted by admin]

Jorrit W

En nog 2 foto's van mijn zwager!

[attachment deleted by admin]

Jan Damman

Jorrit,

Mooie dag geweest zo te lezen en goed gevangen  ::duim::

Ik neem aan dat jullie op het stuk van de heer Wenzel gevist hebben, als dat zo is dan ben je aan het stropen geweest als je bij de brug begonnen bent, de strecke van heer Wenzel begint bij de doorwaadplaats (staat op de vergunning ) en de brug is daar enkele honderden meters daarvoor.
Indien jullie op een ander stuk geweest zijn, sorry voor mijn bemoeienis.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Jorrit W

Ik ben idd begonnen bij de brug in Insul. Is dat afgelopen jaar veranderd dan? Op http://www.wizardoffishing.com staat vermeld dat de brug de grens is en dat heeft de heer Wenzel ons vorig jaar ook verteld. Zal de vergunning eens nakijken.

Jan Damman

Er staan op die website wel meer grenzen aangegeven die niet conform de vergunning zijn.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

appie78

Op de vergunning staat inderdaad niet de brug (wat er wel staat is niet te lezen). Het einde van het traject staat ook niet goed op dat kaartje. Op het kaartje staat einde bij plaats waar je de auto kunt neerzetten, echter ligt het einde van het traject op de grens met Schuld. Het probleem is dat de grens met Schuld voor een groot deel door de Ahr loopt. Langs het water staat een bord op een boom ongeveer halverwege tussen de 2 haakse bochten in de Ahr. Dat wordt als einde traject beschouwd.

Jan, als je vist buiten het traject vis je illegaal maar dat is heel wat anders dan stropen. Bij stropen neem je vis mee waarvandaan dat verboden is. Wat Jorrit deed is buiten het traject vissen maar alles netjes terugzetten! In mijn beleving totaal wat anders, neemt niet weg dat het niet mag.

Overigens, weet iemand of het deel bij de brug en verder stroomafwaarts ook beschikbaar is voor ons als vliegvissers?

Albert