bestelling bij muddler

Started by kees smit, January 08, 2016, 15:18:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kees smit

kan iemand mij laten weten hoelang het duurt voordat deze sponsor levert na betaling mijnerzijds?
heb dd 4-1-2016 betaald en nog niets ontvangen. op e-mail en telefoon wordt niet gereageerd ::hulp::

Herman

Zo 4 januari besteld en op de 8e nog niets ontvangen??? Phoe das raar.... Vier dagen is niet echt gek om te wachten hoor.

Misschien hebben de weersomstandigheden de 5e er toe bijgedragen dat onze sponsor niet op pad kon met zijn rolstoel?
Hans is een betrouwbare leverancier (niet alleen gezegd omdat ie sponsor is maar omdat t zo is). En ja, er zijn leveranciers die binnen 2 dagen leveren...

Ik zou nog ff n dagje geduld hebben.
Dat hoort tenslotte ook bij t vissen....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

kees smit

zeer jammer dat een gewone vraag een hatelijk antwoord oplevert

Gert


Herman

Misschien idd wat aan de scherpe kant.
Gelet op alle commotie in nederland de afgelopen dagen waaron wordt vermeldt dat oa de postbezorging achterloopt en pakketten wel eens vijf dagen onderweg kunnen zijn schoot de vraag mij ff in verkeerde keelgat.
Als het kwetsend over gekomen is dan kan ik je bij deze mwlden dat dat zeker mijn bedoeling niet is geweest.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69

Jee Herman,had ik niet van je verwacht.
hoe kun je .

Team

Als ik Hannus was stortte ik het geld terug, hij kreeg van mij niets meer.
NUNC  AUT  NUNQUAM

maurice

Quote from: Team on January 08, 2016, 20:01:38
Als ik Hannus was stortte ik het geld terug, hij kreeg van mij niets meer.

Gelukkig ben jij Hans niet.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

kees smit

#8
SLIM EN FLINK GESPROKEN!!!met name gericht aan TEAM

HappyFisherman

Je hoeft niet zo te schreeuwen Kees, ik ben niet blind. (Gejat van die andere geweldige domme heikneuter 👍🏻)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

kees smit

Als dit de gangbare wijze is waarop een vraag beantwoord wordt sluit dan eea maar ::new::

jelle

Deze vraag had je dan ook bij mudler neer moeten leggen die weet hóe het zit
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

goswit

Ben toch benieuwt  hoe je de bestelling en betaling gedaan hebt.
Hoe laat heb je maandag de 4 besteld en betaald.
Hoe heb je betaald   internet overschrijving
internet  creditcard
of ideal
tussen het type betaling kan 2 of 4 dagen verschil zitten.
Noorden was erg glad ,post had ernstige vertraging.

En stel je even voor is wel zo leuk. ;)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

kees smit

 Goswit en Jelle,ik heb afgelopen maandag s'middags besteld én betaald met ideal.
Heb diverse malen gebeld en geen gehoor gekregen: gisteren voicemail ingesproken, geen respons.
Ook getracht per e-mail contact te maken maar.....geen antwoord.
Overigens heb ik hier een ''account'' vanaf febr. 2015 en heb nu alleen mijn e-mail adres veranderd.

Ben woonachtig in Amersfoort. Beoefen diverse takken van de hengelsport, maar vliegvissen vind ik het leukst, vooral
het wintervissen in de haventjes.

Andere tips zijn altijd welkom!!!

gijsie20

Hoi Kees,

Welkom hier. Je bestelling zal gerust aankomen  :) Wat dat betreft is Muddler een betrouwbare leverancier.

Groet uit Amersfoort  :)

HappyFisherman

Ach ja Kees, de communicatie die je krijgt is je eigen verantwoordelijkheid.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

marc

#16
Muddler op deze manier door het slijk halen ??? Hoe durf je
Betrouwbare kerel die heel veel doet voor de vissers ,beetje meer respect ware zeker niet misplaatst.
😡😡😡😡😡😡
Marc

goswit

Kan natuurlijk ook zijn dat hij de mail niet ontvangen heeft .  Betaling en mail zijn twee aparte dingen.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Rena

Dit is één van de zegeningen van de moderne tijd; men heeft geen geduld meer.
Alles moet snel snel snel.
Verwachten dat een mail of sms beantwoord wordt omdat JIJ snel antwoord wil en geen idee hebt van wat de ontvanger doet of moet doen.

Houd rekening met, en verplaats je eens in die ander, voordat je begint te blaten...!

TL Peter

Raymond

#19
Gaat lekker hierzo...!!! >:(  Koper en verkoper zullen elkaar wel vinden en ik zou willen zeggen: slotje!  ::delete::
::wtf::

Rena

Even voor de duidelijkheid, mijn post is niet gericht aan de topicstarter.
Het geeft alleen aan dat de electronische 24 uurs samenleving volledig uit de bocht vliegt, met alle (negatieve) gevolgen van dien.


En wat mij betreft mag hier een slotje op ja!

MarcelN

Nog even op de valreep dan, als meneer Kees wist wat er qua gezondheid speelt in en om de omgeving van Hans heen, dan is een excuus misschien ook wel op zijn plaats.
Fijne zaak, goede ervaringen mee en dat blijft ook zo ::goodjob::
Ik bestel liever bij Hans, dan bij snelle en gladde 'boys' die van $1,- >  €2,- maken, dan bestel ik wel in de US bij FTD.

kees smit

Dan als laatse update.. deze hardwerkende man heeft nog steeds niet gereageerd. geen telefoon en geen e-mail.
Iedereen bedankt voor zijn reactie,

p.forel

#23
Wil niks zegen Kees misschien ligt die man ziek op bed of in ziekenhuis weet jij veel.

Rustig af wachten ook ik ken Hans als betrouwbaar.

Hij was op forum aanwezig vandaag dus zal best je posting gelezen hebben.


Jh