Gebroken hengel

Started by Useless, July 09, 2012, 16:14:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Useless

Onderstaand berichtje heb ik ook op het prikbord gezet in de hoop dat iemand een oplossing weet, maar je kunt geen tips genoeg krijgen dus ik vraag het hier ook maar eens.

Een paar jaar geleden heb ik een aantal switchrods van Zpey gekocht waaronder een True Blue #8. Begin april brak tijdens een zeeforeltripje mijn top spontaan af. Omdat er geen dealer in Nederland meer is heb ik geprobeerd om het bedrijf te benaderen en na vele pogingen lukte dat na een paar weken.
Ik kreeg het voorstel om mijn hengel tegen betaling van €100 in te ruilen voor een andere hengel. Voor mij geen acceptabel voorstel. De aangeboden hengel kostte zo'n €250 minder dan de mijne, had een totaal andere actie en dan moest ik nog bijbetalen ook. Ik heb het voorstel afgewezen maar sindsdien heerst er totale radiostilte en ik krijg niemand meer te pakken.
Zij deden dit voorstel omdat de verwachting was dat een ander topdeel nog wel even zou gaan duren. Maar hoelang? Geen idee en krijg helaas ook geen antwoord op mijn vraag.
Heeft iemand nog ideeen hoe ik toch aan een nieuw topdeel kan komen of heeft iemand een ingang bij Zpey? Want om deze hengel nu verder ongebruikt in een hoek te moeten laten staan vind ik toch ook weer zonde en daar heeft ie ook eigenlijk teveel voor gekost. Daarbij komt dat dit toch wel één van mijn favoriete stokken is.

A{b}r{a}xa{s}

In plaats van e-mailen zou ik ze gewoon opbellen, dan kunnen ze je niet zomaar negeren.
'Nee heb je, Ja kun je krijgen'....ik zou de gok wagen.

johannes

heb je henrik møller al gebeld
+45 31193800

johannes

Useless

Strak plan. Ga ik doen!

A{b}r{a}xa{s}