Rena gaat naar Trondheim

Started by Rena, January 16, 2015, 14:46:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rena

De kogel is door de kerk, ik ga verhuizen naar Trondheim.
Dit betekend dat ik Rena ga verlaten, huis verkopen, een nieuwe uitdaging aan.

Sinds een paar jaar pendel ik tussen Rena en Hovin ( vlakbij Trondheim ) en ga nu pendelen tussen Trondheim en Rena voorlopig.
Helaas zijn er in Trøndelag nagenoeg geen rivieren met vlagzalm, dus is het behelpen  8)
Gelukkig is de Rena maar 4,5 uur rijden  :o dus kan ik daar nog regelmatig gaan vissen.

De komende maanden worden dus druk druk druk, heb er zin in :)

TL Peter

Arie de Vries

Succes en veel geluk op je nieuwe plek Peter
Groet, Arie

Troutbuster

Peter,

Veel geluk in het vinden van huis, baan en..... tsja liefde had je daar al gevonden! ;)

Wellicht ergens juli/augustus jou kant op, en geen vlagzalm? ach de laatste keer op de Rena... hè?? ;)

We spreken elkaar

Succes

Gr

Jan
"Petri Heil"


Rena

Dank je Jan, Arie!

Baan is al voor 99,9% zeker en een huis is ook al zo goed als geregeld, moet het alleen nog eens worden met de verhuurder.
Het lastige is om mijn huis in Rena te verkopen, mooi huis en ook prima gelegen, maar de markt is een beetje langzaam.
Komt ook wel goed  :)

En ja, de Rena had ook niet veel vlagzalm toen je er was, maar ze zijn er wel :P

TL Peter

Jan Damman

 Peter,

Heel veel suc6 daar,

Dit jaar weet ik nog niet of ik naar Noorwegen kom ( is afhankelijk van plannen van de directie  ;D ) maar volgend jaar staat er 5 a 6 weken Noorwegen met de camper  op de planning. 

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

FSCHAMP

Suc6 met de nieuwe uitdagingen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

bronco billy

Peter veel succes en misschien zien we elkaar dit jaar nog !! ::duim::

Nootjez

Ook van mij veel succes Peter en viswater vind je wel overal in Noorwegen zeker?!

Ik hoop je ook dit jaar nogmaals te ontmoeten  ::)

p.forel

Dus eigenlijk wordt het nu.

Trondheim verlaat Rena

Team

#9
Hi  Peter veel geluk in Trondheim,  je oude huis kun je mooi aan ons verhuren deze zomer.

Ton
NUNC  AUT  NUNQUAM

weerwolf

dat is een grote stap Peter, maar veel plezier en geluk op de nieuwe stek.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Beertje

Veel succes daar Peter. Het is daar wel wat vochtiger en kouder dan in Rena denk ik!
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Floor

#12
Veel plezier op je nieuw stekkie.
Wanneer je nog eens door Fortun (Luster komune) komt, kan je gerust eens langs komen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

gijsie20

Veel geluk en succes op je nieuwe stekje!


Koen

Ja, lijkt me heel vervelend, Trondheim ... zo vlak naast de Gaula ... :P

Rena


sjoerd

Ik zou de zware hengels maar oppoetsen voor het zoute. Voor pollack & co!
Peter,succes daar.

gr Sjoerd