gaat er nog gevist worden...stormvissen misschien ?

Started by A{b}r{a}xa{s}, February 05, 2011, 08:28:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

...of blijft iedereen lekker binnen bij de kachel zitten ? ;)

A{b}r{a}xa{s}

niks mis mee, daar kom je de dag wel mee door :)

vliegvisgek

ja gek genoeg gaan we zo toch naar een forel put doornspijk of smallert dat weten pino en ik nog niet zeker

;D ;D ;D ;D ;D ;D

A{b}r{a}xa{s}


vliegvisgek

ja zal goed zoeken je weet maar nooit denk niet dat ik vandaag op pino na dan veel vliegvissers aan de vijver zie ;D

HappyFisherman

Dikke jas aan en een goeie muts op tot laag in de nek. Dikke kans dat je jezelf nog haakt met die wind. Donderdag stond er een klein beetje, maar die draaide soms ineens in een andere richting. POK, mooi die streamert tegen m'n rug...
Morgen nog maar eens proberen een snoek echt te vangen :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

dartmayor

Vandaag bij Dyckers geweest.

Was redelijk druk.
Weer leuke vliegen geleerd en weer wat spullen gekocht.

Ook nog even de polder in geweest wat resulteerde in 3 missers.
Maar wel snoek gezien dus.
Ze warenin ieder geval lekker fanatiek.
PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

dryfly

Morgenvroeg naar de ronde bleek,lekker tegen de wind in peddellen in mijn BB. En maar hopen dat ik weer zo'n mooie vis vang als vorige keer. laat nog wel weten of het iets was.
Ne pas pipi contre le vent

Sieger

Als het zo blijft, ga ik morgen proberen een snoekje te verschalken... Niet te ver weg en op een plek waar ik zeker weet dat ze er ook zijn...  :D Vangen is natuurlijk weer een ander verhaal... ::)


Sieger

leo

morgen toch maar weer eens proberen vandaag een paar mooie snoeken zien vangen, ze waren wel los vandaag.
ze werden gevangen aan uitsluitend zwarte pluggen en  shads. dus morgen go for black en big
denk in de buurt van bergen

Rossie69

nou ga lekker binnen blijven
en uh ja tv kijken maar.
en uh de kids plagen of eerder anders om :)

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

ja leuk verslag
harry je kan altijd nog een nieuw petje kopen toch

dryfly

Het was hard flipperen vanmorgen op de Ronde Bleek maar toch nog 2 mooie forellen van ongeveer 75 cm kunnen vangen op een bloedworm. Mijn dag is weer goed. Helaas geen foto's kunnen maken.
Ne pas pipi contre le vent

Sieger

Net terug van het stuk Berkel waar de vorige keer zeker 5 snoeken op een stuk van 200 meter lagen... Helaas vandaag geen enkele activiteit op dat stuk... ??? Nog even in een kom staan werpen en zowaar een aanbeet.. Klein snoekje van zo'n 40 cm schat ik... Schat ik omdat hij/zij er na zo'n 10 seconden genoeg van had en de streamer weer uitspuugde...

Al met al toch ff lekker bezig geweest... Lekker kunnen oefenen met harde wind en een frisse neus gehaald... :D


Sieger

Marcelk

Was lastig met de wind en het troebele water maar uiteindelijk
toch nog wat vissen tegengekomen, niet ontvreden voor zo'n dag als vandaag.








HappyFisherman

Vanmiddag ff gesnoekt en voor de 2e x gaat ie me er net vlak voor het net af! Op een gegeven moment kwam de wind van alle kanten en werd het me te onveilig smijten. Heerlijk frisse neus gehaald en toch weer iets beleefd...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Patrick(WF)

Mooie baarzen zo Marcel. Je bent even lekker geweest. Kon de
energy niet vinden om naar buiten te gaan dit weekend en
dat terwijl ik er bijna om schreeuw om weer te gaan vissen.
Alleen hier in het noordwesten lijkt het wel niet minder te worden
met de wind.
Groet Patrick