foto plaatsne

Started by vil de vliegvisser, November 26, 2011, 14:33:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vil de vliegvisser

halo
kan iemand mij verellen hoet ik foto kan plaatsen.
ik heb het al eens eerder gevraadt en toen zeiden ze dat ik me eregens moest aan melden.
en dan van uit daar de foto kon plaatsen kortom ik snapten er helemaal niks van.
kan iemand mij duikelijk uitelgen hoe ik een foto kan plaatsen...

alvast venankt vilmar:)

Hilco

Je foto moet ergens op een server komen te staan, en jij geeft dan de link naar die server aan.
Dan kan de foto getoond worden.

Maar niet iedereen heeft een eigen webserver. (Bij sommige internet abbonomenten krijg je wel webruimte, dat zou je dan even moeten navragen)

Er zijn een aantal webiste's die gratis hun server aanbieden zodat jij daar foto's op kan zetten. (Vergelijk baar met Youtube)

Bijvoorbeeld http://www.mijnalbum.nl  daar kan je gratis foto's plaatsen. is ook in het nederlands dus te begrijpen.
(daarnaast zijn er nog Flickr, imageshack enz enz)

Moet lukken nu toch?

zo niet pb dan maar even dan help ik je .

vil de vliegvisser

ok ik heb me aan gemeld.
ff kijken of het werkt;)

test1



jes! het werkt bedankt jongens !


Hilco


Hilco

#4
Je kan je album "openbaarmaken" dat doe je op de site van mijn album.nl

dan krijg je een link die moet je hier neerzetten;

hierboven staan 2 regels met figuurtjes, op de onderste regel 2e van links staat verrekijkertje of zoiets  die klik je aan :

dan krijg je :img][/img: hier tussen plak je die link. en klaar is kees/rene

maar je kan ook het hele album publiceren , dan stuur je de mensen naar mijn album toe .
dat doe je met de 3e van links het wereldbolletje
dan krijg je :url=http://][/url: en daarin plak je de link van je album



hopelijk kom je er uit , met een beetje hannesen en vloeken lukt het vaak wel  :P

harlin

Dat is een heel gedoe, kan je beter een photobucket account aanmaken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TXCVGTWM.jpg
met de img code:
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Forelletje

Heel goed Harry photobucket dat snap ik zelfs  ;D

Richard

merijn1982

sorry voor het vervuilen, moest even proberen hoe het moest. maar gelukt:)
Tight lines!!

merijn1982

Tight lines!!

Gerrit72



Geeft niks! Leuke snoek op een goudkop hoor!
Vervuil dus maar lekker door, foto's van vangsten zijn altijd welkom.
Nieuw topic, klein verslagje erbij en klaar...gebeurd de laatste tijd (te) weinig  :(
The only difference between men and boys is the price of their toys.

merijn1982

Thanks gerrit! Heb deze en wat andere foto's bij me verslagje over het vissen in de haven geplaatst. Zal als hrt kan geregeld ff verhaaltje doen. leuk om te delen en levert soms leuke tips op voor mij:-)
Tight lines!!

Gerrit72


Met jouw uitleg erbij snap ik het helemaal en ben het met je eens.

Vangstfoto's zeker niet ten koste van alles! Zo was mijn oproep ook niet bedoeld (daar had ik duidelijker in kunnen zijn). Ik heb alleen geen moeite met een 'per ongeluk' geplaatste foto, omdat ik geplaatste foto's in algemene zin waardeer.

De laatste tijd worden er echter weinig verslagen gepost, wat ik jammer vind. Een verslagje met een foto van een vis (veilig) in het water, de omgeving, of iets anders wat je is opgevallen tijdens je vistrip kan ook heel mooi zijn. Als voorbeeld schieten de reportages van Harlin of Inderk (en vele anderen die ik nu tekort doe) uit het verleden me te binnen. Ik mis dat soort bijdrages. En even goede vrienden hoor.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

HappyFisherman

Lekker blijven posten die foto's van prachtige vangsten. Die vis kan veel meer hebben dan een heel klein deel van dit forum soms denkt en daarbij vooral ook denkt dat te moeten uiten...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

golddigger

Krijgen we deze reactie nu bij elke foto die geplaatst wordt ::hulp::
Zelfs ik word er nu een beetje zout van
Getverrrrrr
Perry

golddigger

Helemaal mee eens Bram

obi-130

is het nu al winter 8) 8)

MarcelN

Nou wat let je, 'tafeltje dek je' bestellen en... ::houdoe::  shit ik sta op ignore  ;D

HappyFisherman

Je hebt hé lu maal gelijk Marten!

Maar ik wil iedereen die daar zin in heeft vragen toch lekker verhaaltjes en foto's te gaan posten, omdat ik dat leuk vind.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Heintje Davids

In principe heb je wat mij betreft helemaal gelijk Marten, maar een omschrijving van wat een forum is, is natuurlijk ook weer geen dogma. Dus ik zou niet weten waarom je geen zijpaadje zou mogen bewandelen. Ook hier zou ruimte zou moeten zijn voor verslagen en foto's. En geloof me... ik ken ook sites die ik hier meer geschikt voor vind  ;), maar desalniettemin!

BV

#19

Maar wat mij betreft wel graag een deel visverslagen en foto's.
En het is maar door Merijn nu ook te melden dat er betere manieren zijn om die snoek vast te houden om te fotograferen dat hij er zich misschien bewust van wordt. Want blij als een kind zijn we allemaal nog als we iets vangen.   De fase is wat Cornico beschrijft. Maar je kan die maturiteit niet krijgen op je eerste visdag of eerste visjaar

merijn1982

Bij deze geef ik te kennen al weer klaar te zijn met posten over een eventuele vistrip. het was leuk bedoeld maar nu roept het allerlei negatieve emoties en reacties op... Jammer!!!
Tight lines!!

BV

Nee Merijn,

Zo moet je het zeker niet op nemen!

Dit forum bestaat al lang , en er zijn een deel lichtjes verschillende meningen waar men hier nu volwassen en beschaafd mee omgaat en over praat.
Je enthousiasme is goed voor het forum, ook het plaatsen van foto's.
Net zoals in een cafe zal men er hier over praten, dat is toch juist positief, en een doel van een foto en een verslagje.
Wat er gezegd is zijn verre van negatieve emoties.

Het is alleen zo dat er voorstanders en tegenstanders zijn van vis fotograferen , en er zijn betere , maar ook nog veel slechtere manieren om een vis op de foto te zetten.  En daar moeten we allemaal toch effe van kunnen genieten en over neuzelen ipv naar TV te kijken.

Dus blijven posten hé





Sieger

Helemaal eens Bart... vooral wel blijven doen, want ook uit de minder opbeurende zaken zijn toch heel goede dingen te halen...

En zoals Bart al aangaf.... Zie het als in een cafe, maar dan zonder de gezichten erbij. Hoeveel zinnige en vooral zinloze discussies zijn er al gevoerd onder het genot van een goed glas, zonder dat men zich er direct door 'aangesproken' voelt...

Het blijven nu eenmaal letters tegen een witte achtergrond en dat maakt het soms erg 'zwart-wit'.... ik weet zeker dat, aan een kampvuur met een goed glas, de discussie net zo hevig kan zijn, maar de soep een stuk minder heet...

Dus vooral wel doorgaan... (en dat geldt niet alleen voor Merijn natuurlijk...  ;) )


Sieger

Team

We zijn weer aan het doen... wat we de politiek verwijten.... zeuren en zeiken,

Als je zo begaan bent met de vissen, moet je stoppen te vissen.
NUNC  AUT  NUNQUAM

Heintje Davids

Wonderlijk hoe dit forum toch iedere keer weer naar de grens van ontploffen gaat zodra iemand foto's plaatst. En wat mij betreft des te vreemder omdat ik de commentaren redelijk netjes en genuanceerd vind, in tegenstelling hoe het hier een jaartje geleden nogal eens toeging. Om het dan als zeuren en zeiken af te doen vind ik dan ook geheel onterecht. Ik ga er altijd van uit dat iemand zijn commentaar, kritiek of hoe je het ook wilt noemen , oprecht bedoelt en zolang het verwoord is zonder daar iemand mee te kwetsen en allerlei waardeoordelen aan mensen te verbinden is er volgens mij niets aan de hand. Sterker nog, volgens mij is dat de bedoeling en basis van een forum.
Wanneer je iets plaatst kun je niet verwachten dat iedereen dan halleluja roept en je een paar veren in je kont stopt. Een openbaar forum betekent dat er ook mensen zijn die het niet met je handelen of mening eens zijn. Je kunt dan een paar dingen doen: Je leert er van of je legt het naast je neer omdat je vindt dat je niets verkeerd hebt gedaan. En als je vindt dat je dan maar niets meer moet posten is natuurlijk je goed recht maar of dat nu de beste beslissing is...
Wat mij betreft gewoon lekker blijven plaatsen die foto's en er rekening mee houden dat op een forum met zo'n 400 leden er altijd wel iemand is die jouw bijdrage niet altijd zal waarderen. Shit happens!

Just my 2 cents