Verloren in de trein: A&M 9,0ft #5 in blauwe koker.

Started by OlafB, July 17, 2017, 16:26:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

OlafB

Gisteren nam ik de trein van Zwolle naar Amersfoort om 18:50 (richting Rotterdam centraal). Toen ik op Amersfoort overstapte en de andere trein inliep merkte ik dat ik alleen mijn rugzak om had en niet mijn koker met daarin de vliegvishengel... :'( De trein waar hij in lag was toen al vertrokken. Meteen een opsporingsbericht binnen de NS gedaan maar hij was niet gevonden in de coup? waar ik had gezeten werd mij verteld. Vandaag ook nog gebeld naar de NS maar er is niks binnengekomen wat op een blauwe koker lijkt..

Dus als iemand een blauwe koker (zie foto) met daarop grote witte letters A&M 9,0 ft #5 heeft zien staan in de trein, ik zou hem erg graag terug willen!


OlafB

Bedankt voor het meedenken! Had hem ook al gezien op marktplaats inderdaad (daar heb ik de foto ook van gekopieerd haha). Maar heb in de tussentijd al wat geregeld zodat ik toch nog een lijntje kan uitwerpen frankrijk volgende week.

guidogast

Ik dacht, is dat niet jouw verloren hengel die door de vinder direct op marktplaats is gezet?
::agree::

OlafB

Hij stond de dag voordat ik hem was verloren al op marktplaats, anders was het wel verdacht inderdaad :-\