Feest op de feeststreamer (snoek 101)

Started by Gerrit72, February 01, 2013, 21:19:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hilco

Volgens mij gaat het hier ook niet zo zeer om jou Gerrit.

Plantje

Bedankt voor het relativeren Rob. Je hebt daar zeker een punt! En ik ben zeer te spreken over de manier waarop je je punt brengt!

Ik heb nog even de openingpost van deze thread gelezen en dat gaat simpelweg over een mooie vis die gevangen is en het gebruikte materiaal. Er wordt geen advies gegeven noch advies in de wind geslagen. Het gaat in ieder geval niet over mensen. Wie er "master" is, het vliegvissen heeft uitgevonden, instructeur is of aldanniet goedkope opmerkingen plaatst doet dus niet ter zake.

Graag weer on topic!

Hilco

Quote from: Nigel on February 08, 2013, 19:21:00
Daarbij komt nog ff dat je laat zien dat daar helemaal geen duur materiaal voor nodig is. +

Deze post was de boosdoener.

Nigel heeft diverse vragen gesteld en ieder antwoord en goede raad genegeerd.
Wie is hij dan om dit oordeel te kunnen vellen .

Nu dit uitgespoken te hebben adviseer ik ook  on topic

en als 2 mod's dit zeggen is het echt zo .

verdere op merkingen aan mij of Plantje pm aub.

Gerrit72



Hilco & Plantje;  ::agree::

Tijdens het terugkijken v/d foto's kwam ik deze tegen;



Als een voorbijganger een plaatje schiet ben (was) ik snel tevreden.
Omdat ik kon zien dat het jochie die ik nu gevraagd had wat aan het stuntelen was,
zei ik dit keer; 'schiet maar raak voor een knaak', in de hoop dat er 1 mooie bij zou zitten.

Die zat er gelukkig ook bij, maar als je een gedenkwaardige vis hebt en alleen deze foto, dan is
het niet echt ideaal (al kan het natuurlijk nog erger, de vis staat er in dit geval beeldschoon op  :) ).

Dus een vrijblijvend advies...schiet maar raak!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Hilco


Hilco


Plantje

Ok, op slot dan maar!
De meeste geïnteresseerden hebben je kunnen feliciteren met je mooie vangst, maar we kunnen de boel niet meer on topic krijgen!