Wie heeft hier ervaring mee Flextec Streamtec 10ft #3 ??

Started by peter, April 04, 2013, 23:07:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

Ben op zoek naar een 10ft #3 ,deze staat op MP (nieuw ) .
Hoor graag jullie mening .

Vind de prijs wel aantrekkelijk van dit stokkie nl € 125
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

maurice

peter kijk even in Engeland, staan ze voor veel minder met reel, lijn en nog meer.
zal even de link zoeken.

http://www.tacklediscounts.co.uk/p-11490-flextec-streamtec-complete-fly-kit.aspx
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gert

Maurice was me voor, maar hier het linkje naar de Engelse eBay:
http://www.ebay.co.uk/itm/Flextec-Streamtec-Fly-Rod-for-Stream-River-Fishing-from-189-99-Choose-Size-/370678302792?pt=UK_SportingGoods_FishingAcces_RL&var=&hash=item564e260848

Heb zelf geen ervaring met deze hengels. Wel met de verkoper - is niks mis mee. Heb 2x een hengel kapot gehad binnen een paar dagen, en werd probleemloos opgelost. Maar goed, ze braken dus wel snel vanwege fabrieksfoutjes... dat waren dus wel andere hengels dan die Flextec.

Groet,
Gert

Sieger

Heb een Flextec 10 voet aftma 6 gehad Peter, was een prima stok maar ik vond hem wat zwaar. Evert heeft hem van me overgenomen en gebruikt hem dacht ik voor het zeeforelvissen in DK.

"Men" zegt dat het dezelfde blank is als de Grey Streamflex of het waar is... ???

De verkoper op MP is prima, goede communicatie en afhandeling... maar idd via eBay is het soms goedkoper... weet niet hoe het dan met de garantie ed zit....


Sieger

Jan Damman

Hey Peter,

Ik gebruik de 9' #3 en de 7'6"#3 naar volle tevredenheid.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

MarcelN

IK zit te wachten op die 10ft.#3 via ebay die link, vrijwel elke dag voor €70,- incl. shipping, die gast maakt er een handeltje van?

ErnstBobby

Ik heb sinds drie maanden de #3 9 ft flextec. Vindt het super hengel, ik heb voor die hengel €75,- betaald(nieuw). Het is ook een vrij lichte(gewicht). Weet niet waar je woont maar mag hem bij mij uit proberen als je wilt, als je een keer in de buurt bent.

peter

Ernst woon in Purmerreutel..

Marcel heb je daar een link van ...
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

MarcelN

http://www.ebay.co.uk/itm/Flextec-StreamTec-Fly-Rod-For-Stream-River-Fishing-RRP-249-99-10-3-/330901479036?pt=UK_SportingGoods_FishingAcces_RL&hash=item4d0b43de7c
Staat er elke dag, gewoon bod doen van 41 Pond ofzo, meestal gaat die in de 30 weg, komt er verzenden bij zit je omgerekend tussen de €60-70,- totaal. Wel een 'hidden' max. bid he.....

peter

Marcel na drie x mis vanavond raak € 73 incl donderdag of vrijdag thuis
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

MarcelN

Dat hoop je dan, wacht al vanaf 25 Maart, denk dat iemand anders blij is inmiddels >:(

weerwolf

je moet maar zo denken: het gaat vaker goed dan fout!

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

MarcelN

Dat kan wel zijn, maar ik had méér besteld :( ik mail wel weer...

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

MarcelN

Wachten tot donderdag anders refund of nieuwe spullen, ik wil die hengel!

ben

Ik heb een Flextec Streamtec #4 10 foot, deze hengel werpt als een kanon, maar bij het Smallert heb ik hem jammer genoeg zomaar doormidden gegooid!!! ::wtf:: ::hulp::

sietzedevisser

Ik zit te twijfelen om een 9' 3 aan te schaffen voor het nimfen in het buitenland en op voorn maar zo te horen breken ze wel... Hoe staat het met de garantie?

Jan Damman

#17
Ik heb een 9'#3 en een 7'6"#3 gebruik ze veel ook op de riviertjes in het buitenland en geen centje pijn, van de garantie weet ik niets af.

Ik vermoed dat het breken van de hengels meer over de gebruikers zegt dan over de hengel zelf.

Er wordt net een 9"#3 aangeboden op marktplaats.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

sietzedevisser

Hoi Jan,

Ik heb toen in weurt een keer aan die sloot op het industrie met jouw 7.6 staan werpen. Toen nog een dikke brasem verspeeld vanwege waardeloos fluorcarbon  :P.

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

MarcelN

wordt opnieuw verstuurd, vreemde zaak hoor die verdwijning >:( nu maar duimen...

peter

het moet gister of vandaag  afgeleverd worden .....zie het wel

je hoort het nog wel ..
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

maurice

Quote from: MarcelN on April 11, 2013, 23:30:34
wordt opnieuw verstuurd, vreemde zaak hoor die verdwijning >:( nu maar duimen...

Post.nl nou je kent het wel.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

MarcelN