MC klinkhamer meld zich

Started by MC klinkhamer, June 29, 2018, 14:47:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MC klinkhamer

Goedemiddag heren en dames.

Vroeger was is een zeer fanatiek visser! Begonnen met de vaste stok gekregen van mijn opa die mij samen met mijn vader het vissen heet geleerd. al gauw kreeg ik van opa zijn gehele collectie hengel spullen omdat hij niet meer is staat was om te vissen en hij bij mij het geluk zag in het vissen. Van een jaar of 6/7 tot ik denk een jaar of 16 zat ik (bijna) elke daag aan de waterkant. Tijdens mijn studie jaren bleef ik wel vissen al was daar wel minder tijd voor. Op mijn 16 had ik de meeste visserijen ( vaste stok, feeder, roofvis etc) wel gedaan en uiteraard de benodigde materialenin huis. Toe ik op een dag besloot mij te gaan richten op de vliegenstok.
Ik woon in Apeldoorn dus met de plaatselijke vijvertjes en de "polderachtige" wateren bij ons tussen de boeren velden begon mijn avontuur op voorn, snoek en eigenlijk alles wat zou bijten.

Uiteraard moet je dan ook langs een forellen put.
Die waren mijn zeker niet onbekend omdat ik daar jaren have gestaan met mijn neef om de hele familie te voorzien van vis.
Maar ik merken al snel dat een wokkel powerbait 10x makkelijk vis ving dan een vlieg als je niet weet wat je doet. Dus tijden de zomervakantie in Tsjechië heb ik uren en uren gemaakt met de vliegstok en de ene worp na de andere gemaakt. Tot ik op dag één lokale visser zag en hij mij op sleeptouw nam.

Nu jaren laten (inmiddels 33 en vader van drie zoons en een dochter) begon het toch weer te kriebelen. Eerst wat materiaal geregeld ( aangezien ik alles weg had gedaan) en nu opzoek naar tip nieuwe technieken en nieuwe vismaten!!

Bij deze mijn vis verhaal  en ik hoop veel kennis en wellicht vis maten aan dit forum over te houden!!

Groeten.
Alles wat zwemt kun je vangen!!
#3 red flyer + SA system 2 --- #5 rozemeijer + SA system 2 ---- #8 scierra + A&M R7

Wilco

Welkom Mc Klinkhamer.

mvg Wilco

Troutbuster

Zeer bekend en leuk verhaal en welkom op dit mooie forum MC Klinkhamer!! ::goodjob::

Veel lees en post plezier

Gr

Jan
"Petri Heil"


MC klinkhamer

Alles wat zwemt kun je vangen!!
#3 red flyer + SA system 2 --- #5 rozemeijer + SA system 2 ---- #8 scierra + A&M R7

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

guidogast

Succes man! Poeh 4 kinderen... lekker druk in huis!
::agree::

sjo

Welcome in the loony bin😜
Let the fly be with you....

Gerrit59