Welkom iMarco

Started by Vliegvissers.nl Team, July 26, 2014, 22:52:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo iMarco welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


iMarco

Hallo vliegvissers,

zojuist aangemeld op dit forum want ik ben op zoek naar mooie tips en verhalen over het vliegvissen. Na jaren vaste stok wedstrijdvissen te hebben beoefend is het nu tijd voor een nieuwe uitdaging... Vliegvissen! Vorige week een sciera 9ft #6 gehaald. Nu drie maal wezen vissen: onze parkvijver, de Rijn en de IJssel. Werpen gaat prima maar vangen lukt nog niet. Veel afgewisseld qua binnenvissen, droog, nat etc maar helaas nog zonder resultaat. Overigens ook geen beweging gezien in het water wat duidt op de aanwezigheid van vis....

Ik woon in Westervoort bij Arnhem. Mocht er iemand zijn die mij iets wil bijbrengen dan ga ik graag een paar uurtjes mee....

Ondertussen al stiekem wat aan het oefenen voor een geplande vistrip naar Noorwegen volgend jaar :-)

Groet
Marco


Raymond

Welko Marco!  ::welkom::
::wtf::