Welkom Laurens86

Started by Vliegvissers.nl Team, July 24, 2014, 14:12:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Laurens86 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Laurens86

#1
Hallo Allemaal,

Mijn naam is dus Laurens, ik ben 27 jaar en woon in Hardenberg.
Ik ben begonnen met het vissen op roofvis toen ik een jaar of 10 was. In de jaren daarna ben ik steeds meer gaan vissen en eigenlijk ook op meer vissoorten. Momenteel vis ik eigenlijk op alles...
Nu heb ik het idee om te gaan vliegvissen omdat ik steeds blijf lezen dat je met een vliegvishengel op allerlei soorten vis kan vissen en dit spreekt mij aan. Daarnaast ben ik voor mijn werk 2 a 3 keer per jaar voor mijn werk in Tsjechie en heb daar veel tijd op te vissen. Het lijkt mij geweldig om daar ook te gaan vliegvissen.

Ik hoop dat ik op dit forum veel informatie en tips kan krijgen over alles wat met vliegvissen te maken heeft.


Groet,

Laurens

weerwolf

welkom, leuk eindelijk weer eens iemand uit de buurt. Heb je al vlieghengels? zo ja welke?


Hardenberg heeft wel veel leuk water, had je al gelezen dat ze met het monitoren zelf een forel uit de vecht(park) haalden?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Laurens86

Hallo weerwolf,

Nee, ik heb nog geen hengel. Komende donderdag heb ik een afspraak bij a&m fishing. Ik had inderdaad gehoord van de monitor. Ik hoop volgende week te kunnen gaan beginnen met vliegvissen!

merijn1982

Tight lines!!

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.