Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Jaspero

Rolleje backing, wat vliegen, klos stroft nylon .40, overzet polaroid.

Team

Quote from: Jan Damman on July 25, 2014, 22:05:45
Shakespeare AGILITY EXP   8'6'' #5 travel 7 dlg aangeschaft, speciaal voor het tripje naar Noorwegen ( Rena ) in aug.

Laat ik die nu ook hebben Jan ook in Engeland gekocht??
NUNC  AUT  NUNQUAM

quaden

#777
#5 wf lijntje, A&M #5 hengel (topper!!!) rolletje backing en wat klein spulletjes zoals een magneetsysteempje voor mijn net, pin on reel, vliegenvet, vliegendoos etc etc

Joost S.

#778
Bij 3 shops tegelijk besteld. Vliegen, lijntjes, ringetjes en verklikkers.

Ben benieuwd wie er als eerst binnen is, ;-).


Edit


Alle drie de pakjes op dezelfde dag binnen. Netjes hoor dyckers, flysupply and a&m!

Jaspero

De nieuwe acht kwam vandaag plots binnen. Leuke verrassing.
Een Ross Flystik!

Stevo

Vandaag een vision extreme #4 8"  met een vision rulla reeltje  aangeschaft.
Heerlijk hengeltje  :D





Joost S.

De crisis ligt in ieder geval niet aan ons. Mooie hengeltjes mannen!

;-)

FSCHAMP

- Een A&M 3/4 reel met reserve spoel
- Een WF3F en WF4F
- Split shot lood
- een magnet voor mijn schepnet
- een hakenslijper
- Rode 3D oogjes 3mm
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Twan

Custom Dave Lewis Sage ZXL 590-4 (9' voor 5-lijn) met Guideline Presentation WF #5

Wilco

Vision Mako waadschoenen met vibram zool en tungsten studs. Normaal heb ik maat 43 maar nu heb ik maat 45 genomen. Het lijken wel sleepboten die je aan je voeten hebt.
Deze schoenen zitten comfortabel en lopen prettig.

kiez

Kunnen onze spullen nog wel in de auto Wilco met die zeeschuiten  :)

Scaramouche

Winston GVX, #3 7'6" met een perfect daarbij passende 3-Tand TF20.

WAT een fijne hengel is dat zeg!

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

vliegvisserdorian

Loop booster set bij proflyshop  8) De snoeken en karpers hier in de buurt moeten zich alvast maar voorbereiden ;D
http://www.pro-flyshop.com/products/loop-booster-2

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit72


Scaramouche en Dorian, mooie setjes!

::goodjob::

Veel plezier ermee!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

vliegvisserdorian

Bedankt!  Dat gaat zeker lukken.  ;D Ik ben ondertussen hard bezig wat snoekstreamers te knopen ik hoop dat hij een beetje snel binnenkomt , dan kan ik er nog wat uurtjes mee maken voordat de colleges(/introweek) beginnen.
Oh en ik heb net nog een onthaaktang, wat clips en een nieuwe streamerdoos gekocht (vorige zit vol  ;D)

Koen

heb een sage vxp gekocht bij fly and spin, 10ft #6. Was in de aanbieding. maar es kijken of dat sage echt wel wat is  ;D had alleen geen zin om 700 ofzo euro neer te leggen voor een one.

Gerrit72



Veel plezier met je nieuwe aankoop Koen
(Hopelijk houd je ons op de hoogte)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Koen

jup jup, zaterdag ga ik um testen :)

Koen

Tis natuurlijk vloeken in de kerk, direct naar de hel en gekielhaald worden op de eerste volgende vliegvis meeting waar bellyboten aanwezig zijn, maar kon het niet laten om es een Tenkara stokkie te kopen.  ;D Lijkt me wel wat voor de polder ruisers en voor op de kyll

[attachment deleted by admin]

HappyFisherman

Ik haal cement, neemt iemand anders een paar grote emmers mee waar de voeten van Koen in passen?  ::jumpers::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

John


Hilco de Visser

Quote from: Koen on August 28, 2014, 17:19:56
Tis natuurlijk vloeken in de kerk, direct naar de hel en gekielhaald worden op de eerste volgende vliegvis meeting waar bellyboten aanwezig zijn, maar kon het niet laten om es een Tenkara stokkie te kopen.  ;D Lijkt me wel wat voor de polder ruisers en voor op de kyll


::goodjob::  hulde dat je het in ieder geval probeert.

is het niks dan weet je dat ook weer  :P 

is het wel wat, dan weten de vliegvissers dus  dat een "normaal"mens het ook leuk vind in plaats van alleen die gekke Hilco  :-X

Koen


Joost S.

Ik schaam me dood, maar..... Het lijkt mij ook heel leuk. ;-). Op die hele smalle slootjes, daar zit zulke mooie vis. Ideaal lijkt me.

Mag ik vragen wat je hebt betaald Koen?