Once in a blue moon

Started by Ron-O, December 15, 2011, 13:06:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron-O

Ik zag dat er veschilende copies werden vergeven van de film; Once in a blue moon, is het mogelijk om er ook een te ontvangen? ik heb nu een paar keer naar een klein stukje zitten kijken prachtig om te zien.

Gr, Ron. :)

sebas-vh

Dit topic ga ik ook maar even volgen, heb zelf dit filmpje gezien en die staat al een jaar onder 'mijn favorieten' :)
Gr Sebas

Gert

Ik kan jullie wel aan een kopietje helpen.
Stuur me maar een pb'tje met adresgegevens.

Groet,
Gert

O ja, en zelf zoek ik nog een kopietje van A Backyard in Nowhere...

sebas-vh

Dat zou top zijn! ;)
Je hebt een PB
Gr Sebas

weerwolf

Idd alleen kopietjes voor backup doeleinden!!!.
En jullie weten allemaal waarschijnlijk al dat een backup ALTIJD geografisch gescheiden moet zijn van het origineel (dit ivm met brand en andere rampen) en deze kopie mag niet gebruikt worden. :o
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Ik had em vorig jaar, maar ik heb het DVD'tje weggegeven, maar ik weet meer aan wie  :o ( ik was em ook vergeten te rippen...!)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gert

En ik kwam erachter dat mijn versie het niet goed doet.... Zou ik dan de verkeerde backup weggegeven, uh, ergens anders hebben neergelegd?
Dus degene die gereageerd hebben: ff geduld - hoop dat het gaat lukken.

Groet,
Gert

Bert J.

Anders heb ik nog wel een adresje waar je voor 5 euro p.s, keuze hebt uit wel honderd vliegvisfilms.
Ik heb er zo'n tien van hem gehad, ook Blue Moon. (mits hij het nog doet, natuurlijk)
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Rossie69

hmmm ik dan ?
ben nog niet van het forum geknald.

pbtje mag me ook wel doen.

5 euro ?

eigen vlopje met  een zegel mwhaaaaaa

maak geen reclame.

als ik dan ruig doe maak het dan over naar dit adres?

http://youtu.be/sTkuABLNn3k

is just me

:P

Bert J.

Heb jij ook meer dan honderd vl.v. films Henk? ;)
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Gert

Quote from: Rossie69 on December 16, 2011, 23:55:00
hmmm ik dan ?
ben nog niet van het forum geknald.

pbtje mag me ook wel doen.

5 euro ?

eigen vlopje met  een zegel mwhaaaaaa

maak geen reclame.

als ik dan ruig doe maak het dan over naar dit adres?

http://youtu.be/sTkuABLNn3k

is just me

:P

Ja, vind ik wel een goed en mooi gebaar Henk!
Ik had al beloofd dat ik die backup's zou verzorgen, en dat gaat ook wel lukken met wat medewerking van Rob. Maar bij deze dus de geheel vrijblijvende suggestie om in plaats van aan mij, de 5 Euro of whatever over te maken naar Serious Request of een ander goed doel naar keuze.
Die decemberzegels neem ik dan wel voor m'n rekening. De rest wordt gesponsord door de zwanen (maar dat weten ze nog niet).

Groet,
Gert

Rossie69

 8)

was eigenlijk een idee van mn dochtertje 8 jaar.



Rossie69

Quote from: Bert J. on December 17, 2011, 00:13:17
Heb jij ook meer dan honderd vl.v. films Henk? ;)

zekers Bertj :)

vertel niet alles.

ik ga rustig door met sparen.

Gert

Vandaag de nieuwe backup van Once in a blue moon ontvangen. Dus een aantal mensen moet hun brievenbus volgende week ff in de gaten houden ;)

Groet,
Gert

sebas-vh

Vandaag binnen gekregen en meteen afgekeken. :)
Wat een ongelooflijk mooie film. Heel veel shots van de natuur en veel uitleg over de situatie.
Ik hou daar altijd wel van, once on a blue moon vind ik zelf dan ook beter dan a backyard in nowhere. maar dat is mijn mening. ::stil::

Gert onwijs bedankt ik heb er van genoten ;)
Gr Sebas

Koen

ik heb je backup ook ontvangen. nog niet gezien maar dat gaat goedkomen dit weekend :)

vliegvisserdorian

dacht vammiddag ik ga hem downloaden (nu het nog kan) maar ik kan hem niet vinden op Thepiratebay

christianvt

Heeft er iemand wellicht een torrent?? (mag ook via PM) Wil deze film al heel lang zien, maar krijg hem niet gevonden...

sebas-vh

ik heb er zelf ook lang naar gezocht op Thepiratebay enzo. ik heb niks kunnen vinden, en volgens mij staat hij er ook niet op..
Daarom was ik zo blij dat ik van gert een kopie heb gekregen tijdelijk voor hem mag opbergen.
Gr Sebas