Snoektour 2012 door de ogen van Youri

Started by Vliegvissers.nl, December 01, 2012, 07:48:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl

Al weer even geleden heeft Youri een fraai verslag van de Snoektour 2012 ingestuurd zoals hij die beleeft heeft.
(Youri, sorrie dat het zo lang geduurd heeft voor ik het verslag op de website heb geplaatst)
Het is een heel fraai verslag geworden en zal zeker de herinneringen aan de Snoektour terug in het geheugen roepen.
Klik hier om het verslag te lezen : Snoektour 2012 door de ogen van Youri

dit is dus de juiste link : http://www.vliegvissers.nl/archief/2012/artikelen/st-Snoektour2012.html

HappyFisherman

Nog niet wakker denk ik, want het staat er nog niet tussen ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

BV

Baaaaaasssssssiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeee !!!!!!

het is stuuuuuuuuuk!!

A{b}r{a}xa{s}

sorrieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

dit is de goede link : http://www.vliegvissers.nl/archief/2012/artikelen/st-Snoektour2012.html
(op de website ook aangepast inmiddels)

A{b}r{a}xa{s}

 ::top:: en nogmaals complimenten voor het verslag Youri

Youri


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit72



::goodjob:: Youri, goed bezig! Mooi verslag van die mooie dag in Ruinerwold! En idd die gehaktballen waren super (had ik ook in het snoektour topic al vermeld ;)). Mooi dat je zo samen met je vader kan vissen (hoop dat mijn zoon ook vis gek wordt, hij is nu 5). Gaat wel mee, maar of hij het leuk blijft vinden is de vraag. Geweldig om te vissen met je kind(eren).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Beertje

goed verslag youri.Nu ik dit zo las ,dacht ik ook weer aan de 2 pechvogels; Jan damman en John.Jan stond na de pauze bij het 1e bruggetje richting de stuw.Hij heeft zeker 4x de zelfde snoek gehaakt zonder hem te vangen.da's echt pech.
Tegen het eind van de sessie dacht John,laat ik het daar ook eens proberen.Na een paar worpen...knal...Een flinke snoek was gehaakt (die van Jan??) en John stond met een kromme hengel 10 sec later....tjak....en John z'n hengel stond weer recht,weg snoek.
Wat was het geval;;John had een speld in z'n momtage en de was opengegaan  en recht getrokken.Mazzel voor de snoek,dikke pech voor John.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rossie69

 ::KOOL::

Heb je mooi beschreven Youri.

Was een leuke dag,met veul vis.

zo kun je zien,dat het nog steeds mogelijk is,om met zoveel mensen,er een mooie dag, ervan kunnen maken.

Troutbuster

Heerlijk geschreven!!

Ik was er helaas niet bij, maar als ik het zo lees voel ik me aanwezig!!

Bedankt Youri, voor het verslag en het delen!

Gr

Jan
"Petri Heil"


hendri

heel mooi verslag youri, super gedaan!

ErickW

Dag Youri, het is een heel mooi verslag vol beleving geworden. Ik wil jou en je pa ook nog bedanken voor de topdag. Groeten Erik

Rene V.

Mooi verhaal Youri. ::goodjob::

Groet Rene V.

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

peter

Youri helemaal TOPPIE geschreven dikke duim voor je .

Ik hoop jullie 2 ook op 30 maart te zien op het prachtige Baggelse
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

gerrit

mooi verslag  Youri,  ::KOOL::
grrrrrrrrr gerrit