Welkom ivo

Started by Vliegvissers.nl Team, July 23, 2014, 01:36:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo ivo welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


ivo

Gegroet,
Dus ik heet ivo, ook in het echte leven   ;D
26j oud, 20j sportvisser, 4j geleden beginnen fanatiek roofvissen, en hopelijk zijn dit mijn eerste stappen naar het vliegvissen als een natuurbeleving.
Vroeger heb ik enkele keren op reservoir met streamers gevliegvist, maar dit vind ik nu niet een mooie manier van vissen.

Ik hou van de natuur en catch and release is voor mij een levensmotto geworden sinds ik fanatiek ben beginnen roofvissen, Dit was begonnen met streetfishing, en zo ben ik overgestapt naar snoekbaarzen langs de kant, snoeken in de Nederlandse polders, en daarna ook vissen vanuit de Bellyboat op groot water.

Toevallig kocht mijn moeder enkele jaren geleden, een hele set om vliegen te binden, maar gelukkig voor mij gebruikte ze deze nooit, dus nam ik deze mee als ik verhuisde. Ik bond er eerst wat dropshot streamers mee, daarna snoek streamers, en van vorige week intensief beginnen nymfen binden, en droge vliegen.
Dit omdat ik vrijdag afzak naar de Ardennen met enkele vrienden, dit werd eerst la Roche maar uiteindelijk met beetje spijt Barveaux.

Dus vrijdag zet ik mijn eerste stappen in het vliegvissen op rivier, en hoop ik op zen minst dat wekend enkele mini beekforelletjes te vangen, hopend op een maatse vis, kopvoorn, of een barbeel of wie weet mijn eerste vlagzalm!

Hier ga ik zeker een fotoverslagje van maken dat ik dit met jullie kan delen.
Kijk er al naar uit om op dit forum veel bij te leren,
Mvg,
Ivo.

HappyFisherman

Welkom Ivo en veel plezier hier!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

Welkom Ivo. Het is nu nog erg rustig op het forum, maar dat wordt van de winter wel anders.Met postings van veel zelf gebonden vliegen en andere zaken.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

Jan Damman

Welkom hier Ivo


::welkom::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Raymond

Welkom Ivo! :D  ::welkom::
::wtf::

ivo

Bedankt!

Ja tegen de winter zal ik veel uit het archief wel bekeken hebben!

Vang ze!

merijn1982

Tight lines!!

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.