ipv vliegvisvest

Started by acer 1, July 13, 2014, 19:52:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

acer 1

Hallo mede zwiepers,
heeft iemand ervaring met een patagonia vest front sling?
Graag hoor ik jullie ervaringen enof meningen.

gr berrie

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Wiel Sloveniƫ

Dat is een "beknopt" antwoord Weerwolf...................

weerwolf

weet ik maar berry wist het antwoord al. maar voor allen:


De patagonia is er in 2 uitvoeringen nl 1 met een harde pocket voorop en een lichtere nylon uitvoering.
De patagonia is een wat kleinere slingbag en daarom had ik deze genomen. Mijn vliegvisvest werd nl te zwaar en trok in de nek.


Nu heb ik bijna alles wat in mij vest zat ook al in de slingbag zitten op een paar dingen na. wel heb ik vliegen in andere dozen gedaan die kleiner zijn en meer vliegen in passen. Maar ondanks alles zitten er toch nog 3 dozen met vliegen in. Wat mooi is aan de patagonia  is dat er een waterdichte zak in zit waar je de papieren in op kan bergen.  De slingbag draagt een stuk prettiger al een gewoon vest. De riem is goed verstelbaar en stel makkelijk wat korter in waardoor je wat dieper kan waden. Een drinkfles zit er niet bij maar ik heb een alu fles van een liter die er gemakkelijk in past.


90 euro voor een "tasje" vindt ik veel geld maar zet je het af tegen een goed vest dan valt de prijs wel weer mee.


Ik heb hem op "zicht" toegestuurd gekregen van Arjan Maat (geweldige actie) en kon hem eerst proberen en was er na een uurtje wel achter dat ik hem niet meer kwijt wil.  Fly and spin heeft de simpele uitvoering liggen maar die vond ik toch minder mooi en deze is maar een tientje duurder, ze wilden de duurdere daar wel bestellen maar dan moest ik hem afnemen, vlak hierna  kwam Arjan met het bericht dat hij ze op voorraad had en wel vrijblijvend wilde opsturen.
Er zit nog een riempje aan die je om je middel kan doen maar dan kan je hem niet meer slingen. Maar dat riempje  kan je in de beschermende achterkant wegwerken.


De sims vindt ik wat te groot  en de orvis wat te bont van kleur.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.