AGILITY RODS

Started by Team, June 27, 2014, 22:27:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Team

Vandaag (even) bij Bart Schouten geweest,  Handy Fish , Heilo.  Even tussen haakjes,  ik was er om 12 uur  en om 4 uur ging ik weg met een vis maat van mij,

Na aankoop van mijn reel  Hardy  CC  2000 ultra light, zei Bert, ga eens even mee naar de vijver, dan laat ik je gooien met de nieuwe serie
van Shakespeare  de AGILITY  rod , gaf hij eerst een demonstratie , ongelooflijk wat die jongen met een vliegvishengel kan. En die hengel is
TOP.  een 7ft  3/4 ongelooflijk voor die prijs.          79  euro      het hoeft niet altijd duur te zijn.  Ze hebben zelfs een 7 delige reishengel
Als je Googeld zie je op you tube wat filmpjes over deze hengel  In England kosten ze nog geen 40 pond. 

NUNC  AUT  NUNQUAM

merijn1982

Goed hoeft niet altijd duur te zijn! Alleen sommige mensen kunnen ineens niet werpen met een hengel als er geen sage orvis of hardy of staat....
Tight lines!!

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

weerwolf

Waar is de "vind ik leuk" knop?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

merijn1982

Zag dat ze een '11 #7 hebben. Iets wat ik er mooi vind voor het karpervissen. Ga er eens serieus naar kijken!
Tight lines!!

goswit

OP FB weet ik haar wel te vinden hier niet.  hhha
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

quaden

zelf heb ik de agility rise #3 6ft, dit omdat langs mijn thuis water, de limburgse Geul, veel begroeiing is.
Ik zocht een betaalbare 6 voeter (arme student :P) waarmee ik onder overhangende bomen/struiken toch goed kon werpen. Persoonlijk vind ik dit een heerlijk hengeltje, hij is lekker soepel waardoor je veel energie kan creëren in de hengel en je lijn met een minimaal aantal worpen mooi op afstand krijgt. binnenkort moet ik een #5 aanschaffen en denk haast wel dat ik deze in de 9ft #5 ga kopen.

Kruijff

Quote from: merijn1982 on June 27, 2014, 23:08:18
Goed hoeft niet altijd duur te zijn! Alleen sommige mensen kunnen ineens niet werpen met een hengel als er geen sage orvis of hardy of staat....

::agree::

en idd.... Ga je naar Bert, neem de tijd :)
Gr Ed

Team

Quote from: quaden on July 17, 2014, 16:21:13
zelf heb ik de agility rise #3 6ft, dit omdat langs mijn thuis water, de limburgse Geul, veel begroeiing is.
Ik zocht een betaalbare 6 voeter (arme student :P) waarmee ik onder overhangende bomen/struiken toch goed kon werpen. Persoonlijk vind ik dit een heerlijk hengeltje, hij is lekker soepel waardoor je veel energie kan creëren in de hengel en je lijn met een minimaal aantal worpen mooi op afstand krijgt. binnenkort moet ik een #5 aanschaffen en denk haast wel dat ik deze in de 9ft #5 ga kopen.

Kijk op  anglingactive.com  met 5 dagen thuis incl. portokosten nog goedkoper dan in Nederland.   Heb daar een 7 delige reishengel gekocht, is in Nederland niet op de markt.
NUNC  AUT  NUNQUAM

quaden

ow dat is het overwegen waard, alleen heb je 2 soorten agility's je heb de ''agility rise'' (olijfgroene) en de 'normale' agility (zwart/grijze blank). ik heb de olijfgroene, hebben we het dan over dezelfde hengels?

Team

Quote from: quaden on July 17, 2014, 18:51:30
ow dat is het overwegen waard, alleen heb je 2 soorten agility's je heb de ''agility rise'' (olijfgroene) en de 'normale' agility (zwart/grijze blank). ik heb de olijfgroene, hebben we het dan over dezelfde hengels?

Als je de film ziet zijn ze beiden olijfgroen.

De travel rods  zijn mat zwart
NUNC  AUT  NUNQUAM

Kruijff

Kijk op  anglingactive.com  met 5 dagen thuis incl. portokosten nog goedkoper dan in Nederland.   Heb daar een 7 delige reishengel gekocht, is in Nederland niet op de markt.

AGILITY RODS

Site werk vlgs mij niets???
Gr Ed

Team

Quote from: Kruijff on July 18, 2014, 18:58:35
Kijk op  anglingactive.com  met 5 dagen thuis incl. portokosten nog goedkoper dan in Nederland.   Heb daar een 7 delige reishengel gekocht, is in Nederland niet op de markt.

AGILITY RODS

Site werk vlgs mij niets???

Sorry ;)    anglingactive.co.uk
NUNC  AUT  NUNQUAM