Geul info gezocht

Started by Forelletje, April 12, 2011, 20:15:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Forelletje

Ik heb 2 ker op de Geul mogen vissen en eigenlijk was ik gelijk verliefd op het riviertje en zijn prachtige omgeving.
Na 2 jaar op de wachtlijst te hebben gestaan heb ik inmiddels een vergunning om er te mogen vissen .
Zijn er hier lieden die me verder kunnen helpen qua info over de Geul ik heb reeds gevist bij Meerssen [zonder vergunning ::) en een keer bij Epen .
Ik hoor het graag .

Richard

Rossie69

Richard.
pb Herman ff,die gaat ook naar de geul.

en heeft of is ook al een tijdje lid.

mooi man,succes ,en we zien vast wel een verslagje,voorbij waaien

Herman

Heb je Martien al gemaild? Of Sjo?

Ik ga voor t eerst dit jaar naar de Geul bij Meerssen.... ik heb er dus nog geen ervaring helaas....
Ik kan dus beter met jou contact opnemen Richard!
Je hoort van me als ik er geweest ben. \\BTW ik heb wel een vergunning voor Meerssen en Bunde  :)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Forelletje

 ;D kom ik je zeker tegen Herman.

Ik zal Matien eens mailen ...dat is namelijk ook de info die ik zoek waar mag je vissen met welke vergunning of heb ik er meer nodig enz enz .
Ik had gisteren eigenlijk mijn vergunning op moeten halen maar ben net pas terug uit Zwitserland maar ik mocht hem ophalen als ik richting het zuiden ga  vond ik een mooi gebaar  van St Petrus .

Richard


Herman

Heb je zijn emailadres wel?
St Petrus.... was toch een giga wachtlijst voor?????
Ik ga met pasen kijken of ik ook wat in het wild kan vangen op je split  :)
Afgelopen zaterdag vijf forellen en een voorn! Gaat dus de goede kant op..... Als de Herminator weer klaar is, zal ie waarschijnlijk iets minder vaak aan de waterkant te vinden zijn  8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

kling

Hey Richard, heb je ondertussen de gewenste informatie al gekregen?

Ik woon ongeveer 4 km vd plek waar jij foto's genomen hebt. Heb zelf ook pas 3 jaar de vergunning binnen maar heb ondertussen toch een kleine 100 dagen vliegvis ervaring aan de geul...

Mocht je interesse hebben om een keertje als je in de buurt bent de hotspots na te gaan dan hoor ik het wel!

Groet Roy

Forelletje

Beste Roy,
Vanaf volgende week ga ik de hengel weer ter hand nemen en zeker ook afreizen naar de Geul.
Vorige week heb ik de vergunning opgehaald bij cafe sport ik had de intensie om de jaarvergadering bij te wonen en daarna ff heerlijk in het zonnetje op een terrasje te gaan zitten..jammer maar helaas belde ze van het werk ivb met een brandschade die opgenomen moest worden en tja dat gaat voor moeten ook om de eurotjes denken ;D
Dus eigenlijk 4 uur in de auto gezeten alleen voor een papiertje  >:( maar het komt goed .
Ik ga graag een keer met je op pad  ik heb maar een klein gedeelte bevist maar er is nog zoveel moois aldaar.

Groetend,

Richard