Tapatalk?

Started by smokey89, October 27, 2014, 13:20:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Plantje

Log je automatisch in of meld je je iedere keer aan? Dat zou het verschil kunnen zijn.

goswit

Is dit alleen voor telefoon of kan je dit ook gebruiken op pc ?
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

merijn1982

Bij mij blijft ie weg. Blijf wel ingelogd. Misschien is dat het??
Tight lines!!

Plantje

Vraagje voor de Tapatalk gebruikers: werkt dit nog steeds goed? Ik kreeg namelijk een mail van Tapatalk dat er een oude plugin gebruikt zou worden.

jo flyfishing

Quote from: Plantje on January 11, 2017, 21:20:58
Vraagje voor de Tapatalk gebruikers: werkt dit nog steeds goed? Ik kreeg namelijk een mail van Tapatalk dat er een oude plugin gebruikt zou worden.
Precies wel [emoji4]

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

MartinT

Zoeken en reageren via Tapatalk is al een tijdje niet mogelijk (IPhone7), iemand ook problemen mee of liever hoe op te lossen?

Plantje

Bedankt voor de melding. Zal even zien of ik er snel naar kan kijken

jo flyfishing

Ter info : zelfde probleem op android. (laatste versie app geinstalleerd)
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Plantje

Dan moet het haast wel aan de implementatie liggen.

Heb wel eens wat mails voorbij zien komen dat één of ander out dated was, maar dat leek toen geen effect te hebben. Nu dus wellicht wel. Zal even kijken of er een foutmelding is of wellicht of het ding gewoon te updaten is.

Plantje

#34
Even gekeken en we hebben wel degelijk de meest recente versie van de plugin.

Ik heb zojuist de site bij Tapatalk opnieuw aangemeld. Wellicht dat het dan zo weer werkt.


Edit: 12:53 uur: hij doet er lang over om de site aan te melden. En hij doet het nog niet vanuit Tapatalk

Plantje

Hmmm.... mijn Tapatalk logt nu niet meer lekker in geloof ik...

Plantje

Hi everyone,
You will most likely see some new replies here from a new user. This is someone from Tapatalk helping me to solve the issue we currently have.

Thanks for understanding.

Regards,
Rudi

tapatest


Plantje

Test

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


Plantje

#39
Tapatalk is working again! This was also due to the change made at One.com
@Tapatest, thank you for your help. Very supportive! If you want your account removed, just let me know. But you can always stick around if you like fly fishing! :)

iMarco

Top [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

MartinT

Werkt inderdaad weer [emoji106]
Alleen zoeken nog niet. Krijg steeds de melding dat de vorige zoekactie binnen 10 sec. is, wat niet het geval is.

Get!em

#42
 ::hulp::

Tapatalk werkt voor mij niet meer. Had tijden ene verbinding, maar de login was verlopen. Nu krijg ik een uitgebreide error.

Lezen lukt via Tapatalk wel (zonder in te loggen)

Get!em

Lijkt nu geheel uitgeschakeld te zijn.