Kapotgevist

Started by HappyFisherman, May 22, 2014, 20:28:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Het was me wat vorige week. Na een tijdje werkeloos op een schuimpje in een droge donkere
doos te hebben gezeten werd ik eindelijk weer eens uitgelaten. Het weertje was heerlijk (mijn baasje had
een hoofd als een kreeft) en de temperatuur van het water aangenaam. Niet te warm, maar ook niet
meer zo koud. De frustratie dat die rottige CDC vliegjes (de mietjes) eerst gekozen werden was snel
over toen ik na de koffie aan het lijntje werd geknoopt. Niet eerder werd ik door zoveel verschillende
forellen uit het oppervlak genomen. Zelfs als het eigenlijk even niet de bedoeling was dat ze me
opvraten kon ik niet op tijd voor de hongerige visjes wegkomen en volgde het heerlijke gevoel van
nat slijm. Zoveel opgegeten worden maakt me wel erg moe en ik ben na zo'n dag dan ook helemaal
gesloopt!


Nu mag ik met pensioen en zal deze dag op Baggelhuizen me nog heel lang bij blijven!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco de Visser

 ;D nice point of view

sven


Jan Damman

Inlijsten Bram  ;D ;D ;D
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

BV

ZOT  :)
Lekker gevist!

Sieger



Sieger

Arie de Vries

Begrijp ik nu waarom er niks meer te vangen valt, ze willen alleen nog maar zo'n geel beestje. Hoe ziet ie er in nieuwstaat uit Bram?
Groet, Arie

HappyFisherman

Een stuk netter Arie...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69


FSCHAMP

Als ik een geode ontleding doe :

Body : Pauwfibers
Body hackle : Dun Hackle
Dekschild : gele foam

Juist Bram?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

maurice

Zijn broertje is nog intact.

Dat je zo gesloopt bent na 2 visjes  >:( ;D ;D
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Helemaal goed Gino. Gele dubbing ipv Pauw werkt ook prima.
Vliegvissen is bevlogen vissen...