Labrador aan de haak

Started by Gretl, March 07, 2012, 16:04:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gretl

Vanmiddag bij Exclusive Flyfishing een paar mooie streamers gekocht. Wil toch nog ff wat snoek(baars) proberen te vangen...

Hoor ik ineens de hond druk in de weer.... Streamer in z'n bek... staart was al opgegeten, stond net op 't punt aan 't lijf met haak #2 te beginnen.

Net op tijd m'n hond gered. Streamert aan gort :(


A{b}r{a}xa{s}

'beter 10 streamers in de boom, dan 1 in de bek van de hond' :)

ben


John

Streamer met konijnenbont toevallig?

Labrador is een jachthond dus was tie vast bezig met apporteren.. ;)


Raymond

Zo krijg je een heel andere kijk op het begrip 'halve kip'...  :)
::wtf::

Hilco

met een #9 moet je een labrador redelijk kunnen drillen  :P

ik heb het meegemaakt dat een hond voor me de plomp in spong en me vliegenlijn mee nam in paniek.
schrok me helmaal de ter^%$#  maar gelukkig geen ruzie gehad met zijn baasje ( wel dus grrrrrr)


goswit

Gretl.
Ik zie het al voor me.  Ik heb een Beagle , zodra ik mijn tas pak met mijn bindspullen moet ik oppassen want ik ben dan veel spullen kwijt ( fazant -konijn ) en heel moeilijk om het vriendelijk terug te krijgen.  Verder is het voor een Beagle een redelijk luisterende hond ,heeft een nadeel , in  de vakantie zodra ik mijn spullen pak is meneer al in het water , weg vissen, terwijl die een hekel aan water heeft.
Succes met je hond en veel vis en bind plezier.
Gos de Wit
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Rossie69

heb wel es een rotweiler aan mn bolie gevangen :)

Hengels opgetuigd ff op de rodpod gehangen om de boot te vullen met boillies en ja hoor de piepers gingen al af,he heb nog niks uit gevaren.
ja hoor stomme hond van ons had al de rig gepakt.

paniek hahaha.


Nootjez

Ik heb wekelijks problemen met mijn 2 poezen, Maurice en Patrick.

Het grootste probleem is dat Maurice naar alle klinken in ons huis springt, en zo bijna elke deur kan openen   ???

Rossie69

anders om zetten die deur ;)


Nootjez

maakt ni uit  ;)

Anderzijds levert het beestje zelf ook wel mooie grijze dubbing...

vliegvisserdorian

wij hebben een kat die niet naar boven mag en twee cavia's (of is het met een K) die in een kooi zitten dus ik heb er geen last van wel vind de kat m'n oude onthaakmat in de schuur heel lekker liggen ;D

Gretl

 ;D

mooie ervaringen allemaal.
moeten maar 's een vliegvishuisdierendag organiseren.....  :D

Hilco

Het meest irritante (lijkt me ) is als je je vlieg prachtig presenteert en de vis vervolgens de echte vlieg, die net er naast geland is, op eet......... 8)