Weer een lading streamers gebonden!

Started by rick k, January 13, 2012, 20:23:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rick k

Heb weer een kleine lading streamers af voor de verkoop! Vind ze zelf leuk geworden!




















Wat vinden jullie ervan?

gr, Rick

vliegvisserdorian

zien er goed uit, waar of aan wie verkoop je die dan???

rick k

Dankje!

Ohw, ik verkoop ze via een forum. En soms krijg ik een verzoekje om te binden:-) Ze zijn altijd erg tevreden dus dat is altijd leuk om te horen!

Gr, Rick

vliegvisserdorian

oke, snoekstreamers is niet echt mijn ding, vooral met dat rare buctail niet :P maar voor hoeveel verkoop je zoiets dan?

rick k

Ik verkoop de streamers van de foto voor 9 euro inclusief verzendkosten. (Ik heb ook streamers van rond de 13-15 euro te koop).

Maar loopt opzich wel leuk!

vliegvisserdorian


rick k

ja klopt! Het is heerlijk om te doen, en als je er nog een paar centjes aan kan verdienen is helemaal leuk!

vliegvisserdorian

ja toch, zou ik ook wel willen, geld verdienen met me hobby ;D

rick k

haha, ja maar het levert natuurlijk geen bakken met geld op he! Af en toe zet ik dan weer een lading op het internet en dan raak ik ze langzaam kwijt. En heb ik een kleine winst per streamer xD

vliegvisserdorian

ja tuurlijk snap ik ;D maar vliegen binden en geld ervoor krijgen (hoe weinig dan ook) is wel grappig


Rene V.

Hallo Rick,

Mooie streamers,ik heb ook wel eens gebonden voor de verkoop.Best leuk,best leuk verkocht,maar ik wil je graag wijzen op de site Stripers Online,klik door naar flyfishing BST forum en je komt ook binders tegen met interessante dingen.

Succes met het binden en de zaken,groet Rene V.

rick k

Hey Rene,

Bedankt! Ik zal die site wel eens bezoeken!

Gr, Rick

Team

bedoel je de 7 streamers voor 9 euro van de foto????

Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

HappyFisherman

En er dan ook nog een kleine winst op maken? Zou ik wel willen weten waar hij z'n bindmateriaal haalt, want dat zou dan bijna gratis zijn!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

rick k

Ja, 8 voor 9euro doe ik altijde..... :-\

nee joh!! Altijd 9,- de stuk!!

Rossie69

 ::klappen::

Mooie streamers Rick.

Gelijk heb je,mooi wat terug verdienen,voor je hobby.

ps pas maar op voor de belasting  ;D

rick k

Dankje rossie!

Haha, als ik hier belasting over moet gaan betalen moet ik echt bakken met streamers gaan verkopen whaha ;D ;D

rick k

Ik had gisteren nog een opdrachtje gekregen voor een streamer van 30 cm. Het is uiteindelijk een tandemstreamer geworden.

Hier het resultaat: (In het echt is'tie mooier  ::))



gr, Rick


vliegvisserdorian