Welkom Attila25

Started by Vliegvissers.nl Team, July 01, 2017, 11:27:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Attila25 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Attila25

Hallo allemaal,

Vanaf 2010 ben ik begonnen met vliegvissen en doe dat meestal in de vakanties. Dit jaar ben ik wat actiever geweest dan andere jaren. In elk geval is de Maas bij Maastricht is mijn thuiswater en poeh wat is dat een lastig water. Ik heb nog veel te leren geloof ik. Desondanks vind ik het leuk om buiten te zijn en te genieten van de natuur.
Hopelijk kunnen jullie me helpen op mijn zoektochten naar informatie en wie weet kan ik ook nog mijn steentje bijdragen aan deze site.

Groet, Erik

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

guidogast

Welkom, de Maas, mooi hoor! Maar lijkt me niet simpel nee... waar heb je zoal op vakantie gevliegvist?(of bedoel je alleen tijdens je vakantiedagen in Maastricht gevist)
::agree::

Attila25

Dankjewel, voornamelijk op de Maas. Ook wat op de Moezel en Semois. Maar dat mag allemaal geen naam hebben. Wel schitterend water daar met daarin slagschepen van vissen.

Gerrit59

Welkom op dit forum.
Nu is het zo dat je elk onbekend water moet leren kennen. Maar dat is normaal.  Zo weet je niet waar de diepe(re) plekken zitten, etc. Daar moet je tijd in investeren en dat betaalt zich later terug.

Gerrit

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM