Instagram

Started by Mike, November 04, 2016, 10:05:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Laatst gaf een van de nieuwe forum aanmelders aan dat hij ook een Instagram account heeft.
Zo krijg je meteen een beetje een beeld van iemand en dat is toch wel leuk.
Facebook vind ik persoonlijk nogal time consuming en te intens maar instagram vind ik een erg leuk en simpel platform om visfoto's enzo te bekijken, te delen en ideeën op te doen.
ik vroeg me af of er nog meer forummers op Instagram zitten  en dat willen delen ?
Zelf heb ik een aantal maanden geleden ook een account aangemaakt. Mike.o79
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

merijn1982

Yep, merijndeb. Prachtige visfoto's van over de hele wereld!
Tight lines!!

Zweden1963


Sieger

siegers_buitenboel


Weinig vis-foto's ed.... maar als iemand het leuk vind... Welkom!


Sieger

Mike

Mooi Sieger!!
Echte outdoorsman.
Ik vind vooral de salade op een van je foto's er erg lekker en interresant uit zien.
En de anderen ook top.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Sieger

Dank je Mike... Die salade komt bijna helemaal uit de natuur... Wat we "normaal" als onkruid verslijten...  ;)


Sieger

Plantje

Ik zal t.z.t. ook eens kijken of er Instagram mods/plugins te vinden zijn

Mike

Dat zou wel een toegevoegde waarde hebben.
Naast het feit dat je elkaars plaatjes kunt bekijken en zo een beter beeld van elkaar krijgt staan er ook heel veel mooie vis en bind foto's op waar je ideeën van kunt pikken :)
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

FrancoisCKX

Ik zit op Instagram als francoisckx. Weinig visfoto's, maar soms wel een landschapje dat tijdens het vissen gemaakt is.  Leuk als je komt kijken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

IvanSweden

Zit op instagram als ivan.swarts nog niet heel veel visfotos maar die gaan komen.

Raymond

#10
Nou, vandaag dan ook maar een Instagram-account aangemaakt. Er staat nog niet bepaald veel op (momenteel nog niks eigenlijk ;) ) maar dat gaat dan wel gebeuren.

ree.of.light

Een enkele bekende heb ik er ook al gevonden... :D
::wtf::

Steelhead

Bramano

Is wel algemeen maar ach, als er wat moois op steelhead gebied is, zet ik het er ook op  :)
my best memories are not that old!

markpiet

markpieterse Er staat nog niet veel op.  ;)
groeten van Mark
><((((0>

Plantje

Misschien wel leuk om ook eens zo'n account aan te maken en die dan puur voor het vissen te gebruiken. Mensen zitten toch meer op de plaatjes dan op de praatjes te wachten.  ;)

Adnan

Instagram is lachen voor je hobby. Val je al je vrienden en familie niet mee lastig op facebook [emoji23]

Ik heb jullie toegevoegd. Mijn insta: ado.na.vodi


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

iMarco

Dat ga ik ook maar eens doen: imarco76

Beertje

Ik weet  niet hoe dat werkt, maar als het net zo werkt als facebook, dan voegt het voor mij niets toe. Want, integenstelling tot b.v. dit forum,kun je niets meer snel even terug vinden.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Schippers