Ærø

Started by Bone F, March 26, 2016, 21:00:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bone F

Heeft er iemand van dit forum ervaring met het vissen vanaf het eiland Ærø?

Arno

zelf geen ervaring daar maar er kwam afgelopen week een Facebook bericht voorbij dat er een visclubje naar Euro was geweest en die hadden
meer dan 35 vissen gevangen waarvan een 10 stuks boven de 60 cm waren en ook nog wat losse berichten dat er goed gevangen was en ook grote formaten
verder beetje gelijk als Funen denk ik.

Gr Arno

Bone F

Bedankt Arno.Daar zal wel een zoutvaatje bij nodig zijn maar het geeft de burger moed ;D
grtn Frans

Fluelaks

Ik heb er een aantal jaren geleden weleens een weekje gevist. Helaas niets gevangen toen.

Skitt fiske,
Hans

Bone F

Da's nou weer jammer ;D

Marco B

Geen ervaring daar, maar voor wat het waard is:

We waren ooit met een aantal mensen op Funen en de eerste 4 dagen was het overal volstrekt waardeloos.
We kregen toen de tip (ik dacht van Peter Elbertse) om het eens op 1 van de eilanden te proberen. We zijn toen een dagje naar Bågø gegaan en of het nu toeval was of niet, dit heeft de trip voor een groot deel gered. Er was volop vis aanwezig rond het eiland en waar we op Funen zelf vrijwel geen aanbeet hadden gehad, hier werd volop door iedereen gevangen.
Maar misschien is dit wel het mooie van zeeforelvissen. Zoeken, zoeken en nog eens zoeken en dan ineens.....
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Bone F

Ok de stand is 2-1 :D!

Arno

fiskefangster.dk staat een verslagje van vandaag zag het op Facebook voorbij komen grootste 80 cm en bijna 6 kilo

Bone F

Sj.. wat een knoepert dat zal een beste dril geweest zijn!