Nieuwe winkel in Oldenzaal

Started by Ron-O, March 16, 2013, 18:39:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron-O

Ja vandaag even langs geweest in Oldenzaal bij Mafred & Arjan, die waren hard bezig om aan de winkel vorm te geven, en het zag er erg goed uit. Even staan luisteren wat hun ideen en plannen zijn, zo te horen is de ruimte nu al te klein ;D. ik vindt het een aanrader om daar zeker te gaan kijken als het klaar is, dan kan je ook de dingen even in de hand nemen of even pasen, proberen en bekijken. Vandaag was ik in de buurt daar een weekend een huisje gehuurd, om er even geheel uit te wezen, mooie omgeving, en nogal wat mooie beekjes, riviertjes gezien, je kan er dus een leuk weekend van maken als je dat wil doen, maar ik zou er ook gewoon naar toe gaan. We hebben toch geen problemen met wat kilometers of uurtjes rijden??









hier nog een link van hun eigen webshop: http://www.amfishingtackle.nl/grote-verbouwing-pm-50.html

Ziet er goed uit toch 8)



Gr, Ron.

R.S.N Flyfisher

Binnenkort eens langs gaan voor waadpak van inspire, mooie kijkje nemen dan.
Twente heeft idd hele mooie natuur  ;)

Ron-O

Die waadpaken zijn prachtig heb er een, zit ook een riem met rugesteun bij, top.

Ron.

hilco


harlin

Deze Hilco:






Denk dat Ron al vlak ligt, dus zo maar even.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

R.S.N Flyfisher

Quote from: Ron-O on March 16, 2013, 23:29:44
Die waadpaken zijn prachtig heb er een, zit ook een riem met rugesteun bij, top.

Ron.

Ok dan top, Manfred mail gestuurd.
Had alleen grote maten, binnenkort zouden er kleinere binnenkomen

Ron-O

Harlin bedankt man, ik weet nu denk ik hoe het moet ::bravoo:: heb wel lang geduurd maar beter laat dan heel niet.

Ron.

hilco

Gelukkig geen grootheidswaanzin  en meteen een bedrijfshal van 2000 mtr.

heel veel succes mannen !!

fly only

Ben benieuwd of die andere winkel in Oldenzaal hier zo gelukkig mee is? Die richt zich wel meer op merke, maar toch.
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

Ron-O

Ja en die zit precies vijf huisnummers er naast Hahahahahaha ;D

Echt,  ::goodjob::

Ron.

fly only

ik wist niet dat oldenzaal zooooo klein was  ::)
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

R.S.N Flyfisher

Quote from: fly only on March 17, 2013, 10:10:46
Ben benieuwd of die andere winkel in Oldenzaal hier zo gelukkig mee is? Die richt zich wel meer op merke, maar toch.

Nee daar is hij zeker niet blij mee

Beertje

Ik weet niet of dat voor Frank v B een groot probleem is.Misschien kunnen ze elkaar ook versterken.Ik bedoel:"klanten nemen nu sneller de moeite om naar Oldenzaal af te reizen ze kunnen dan in beide zaken even rond kijken (kopen)"."Elk nadeel heb z'n voordeel",sprak cruijff. :) :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

Ik vraag me af of frank zo kan denken, ze zitten wel in een heel andere prijscategorie.


Ik denk dat het sortiment van a&m misschien wel groter is.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Beertje

Vergelijk het maar met een meubel boulevard,die versterken elkaar ook.Wat vinden jullie van het idéé,een hengelsport boulevard!!??? :D :D :D ;D ;D ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

hilco

Wij hebben ook een auto boulevard werkt ook prima.

Prostitutie boulevard trouwens ook.

Ik denk dat een karper viswinkel probleemloos tussen de meubel winkels kan ...........

weerwolf

ja dat kun je wel zien aan Raven in almelo ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Nigel

Gaat er vast mooi uit zien! En het zal zeker de moeite waard worden er een keer te gaan kijken. Zelf als je daar een uurtje of twee voor moet rijden.

Ron-O

Verkopen ze daar dan ook vliegvis spullen, en als dat zo is, Oldenzaal is groot genoeg voor twee zaken toch, en als je er heen moet is perfect man heb je ze gelijk allebijde.

::goodjob::