welke vise gebruik je

Started by jelle, January 01, 2013, 22:57:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jelle

Ik ben wel benieuwd welke vise jullie gebruiken voor het binden van jullie creaties
Zelf heb ik sinds een jaar de danvi vise met verlengde arm
dat maakt het binden een stuk eenvoudigger, eigenlijk rovers dat ze die er niet gelijk bij leveren
[hs width=300 height=300]http://www.leroyflytying.com/store/images/DanviseBase.JPG[/hs]
[hs width=300 height=300]http://www.leroyflytying.com/store/images/danvise_ext.jpg[/hs]
Daarvoor gebruikte ik de onderste meer dan 15 jaar met veel genoegen
[hs width=300 height=300]http://www.wvanderniet.nl/shop/images/vises%20001.jpg[/hs]
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

harry

ik bind na bijna 25 jaar nog steeds op een imitatie regal

snoekstreamers bind ik niet waarschijnlijk dat ie daarom nog de kleine haakies pakt

harry

Canadian_Streamdance

ik bind ook met de Danvise ! heb die extension arm er niet op zitten moet zeggen ben er tevreden over!
:)

BV

#3
Ik bind zowat 3 jaar , en enkel een Danvise gebruikt.

@Jelle : wat is het voordeel van dat verlengstuk?

catchem

Ik heb een vice van Jan Tvrdek, wel het budget model van hem, maar prima kwaliteit.


Canadian_Streamdance

@Rob mooie vice! waar heb je die gekocht als ik vragen mag?? kan die nergens vinden!

jelle

Quote from: BV on January 01, 2013, 23:21:38
Ik bond zowat 3 jaar , en enkel een Danvise gebruikt.

@Jelle : wat is het voordeel van dat verlengstuk?
ik kan beter bij de haak met mijn linkerhand waar ik de veren staarten en zo me vasthoud

trouwens die verleng armen zijn nog te koop bij vlemmix in steenwijk
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

harlin






Dit was
de  1ste
waar Lin
op begon
te binden,

ik heb
de bek
vernageld
voor d'r
  met
streamers
er op te
  binden.
       :-[
[hs width=300 height=300]http://www.leroyflytying.com/store/images/DanviseBase.JPG[/hs]










Dit werd
de 2e,

goede vice
maar niet
voor mijn
vingers ;)









Lin zag deze staan
    en wilde die
  hebben omdat
    ik de hare 
  regelmatig in
bezit had.

Aangezien deze
beter past bij
mijn vingers
heb ik hem
nu hier op
de tafel staan. 
           ;D


M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Canadian_Streamdance

haha dat mannetje wil ik ook wel kennen. ::vertel:: :P :P

Troutbuster

Jaren gebonden op een immitatie REGAL,
daarna een Stonfo (zoals die van "Harlin" Harrie) maar heeft een andere eigenaar gevonden!

Sinds een paar maanden bind ik op de Dyna King Ultimate Indexer, en ik moet zeggen
Hhhhhhhh..... wat een vice!!



Gr

Jan
"Petri Heil"


rena

Reeds een aantal jaren bind ik op een Dyna King Barracuda met de nodige additionele hulpstukken.
Een hele fijne vice.

Gerrit72




Ik vermaak me prima met deze verzameling chroom ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

John

Bind al een aantal jaren op de Anvil Atlas vice. Goeie vice voor een redelijke prijs.


JB

Thuis gebruik ik de NOR-VISE, op de clubavonden de STONFO(model als "HARLIN") en dan heb ik ook nog de DANVICE met extention arm :D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Jan Damman

Ik gebruik de Stonfo zoals die van Harlin, en voor de streamers een immitatie regal.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

johannes

ik gebruik een riny vice maar ben bezig met een eigenbouwproject.
als dat luk heb ik de meest unike vice op de wereld. maar er zijn al 3 versies in de prullenbak verdwenen :( :( :(

Raymond

Quote from: John on January 02, 2013, 13:11:02
Bind al een aantal jaren op de Anvil Atlas vice. Goeie vice voor een redelijke prijs.

Me too! Hoef voorlopig echt geen andere...
::wtf::

Johan

Law vise voor thuis.


ATH Travel vise voor mee op reis.

Aan deze heb ik mee geholpen in de ontwikkeling en er daar om 1 met mijn intialen er in.

En uit geklapt ziet er zo uit.


dan staaer nog de aller eerste vise waar ik het op geleerd hebt, een imitatie regal.


En als reserve staat er nog een Dynaking Kingfisher, die als er een leuk bod voor komt wel van eigenaar mag wisselen.


Johan

gbrinks


Christof van den Berge

Bind ook op de danvise, mischien toch ook eens kijken voor zo een verlengstukje lijkt me wel makelijk!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Rene V.

Renzetti Presentation 2000.

Rene V.

R.S.N Flyfisher

Bind op vice van Noud Damen


Team

Snowbee-Waldron

[attachment deleted by admin]
NUNC  AUT  NUNQUAM

Beertje

#24
Ik heb sinds vorig jaar de Tiemco solid vice.Goeie rotatie vice voor niet teveel geld.Tekoop  bij bogdan voor €126,40



[attachment deleted by admin]
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.