5 weekjes kyllburg

Started by willemkts, August 27, 2017, 09:47:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

willemkts

zo onze 5.5 week kyllburg zit er weer op ,super tijd gehad en veel met mijn buurman gevist ,veel gelachen elke avond giga leuke en goede gesprekken gehad en daarbij nog heel veel dikke vissen gevangen
zelfs nog 2 dgn in fliessum kunnen vissen met maurice ook dat was super ,super veel en heerlijke 40 plussers gevangen
s,avonds de grootste lol als maurice weer eens zijn wandelstok in de fik ging steken ( aluminium brand niet vriend )  ;D ;D
zelfs hebben we nog 3 of 4 mensen leren zwiepen met de vliegenlat maurice had zoals gewoonlijk weer genoeg materiaal bij zich dus weer een paar aankomende vliegvissers in dop tevreden en blij gemaakt
en natuurlijk elke avond onder het genot van een medicijntje en een stubie de grootste lol over onze vangsten ,dagen van meer dan 80 tot over de honderd vissen en nee niet met twee nimpfen maar maurice met droog en ik met 1 nimpfje lekker peuteren op super mooie locaties ( mijn 4weel drive bracht maurice keurig voor de deur haha )
ten slotte Maurice wij hebben weer heerlijk genoten van je thanks voor je gezelligheid en wij houden je er aan dat je volgend jaar ( anders kom ik nooit meer in fliessum aan of bij de hout handelaar haha) weer naast ons staat of in mijn voortent of in het hondehok
tot kijk vriend we houden van je  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Arie de Vries

Mooi om te lezen ::goodjob::
Groet, Arie

guidogast

Goed verhaal...dat zijn de betere vakanties
::agree::

maurice

#3
het was een perfecte afsluiting van dit hoofdstuk Willem.
veel mooie vissen en een 4 tal nieuwe vliegvissers die hun eerste vis (forel) hebben mogen vangen.
::goodjob:: ::agree::

de jongste was 12 en heeft 1 week lang elke dag minimaal 1 uur geoefend.
geweldig mooi als je dan die blik in de ogen ziet van oke je mag de hengel houden en hier heb je ook nog eens 1 doos vol vliegen.
geweldig dat er een spontane knuffel komt en je het geluk kunt aflezen op het gezicht.

daar doen we het toch voor, het overbrengen van de passie en de kunst van het vliegvissen
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gerrit59