welke 3 aftama's hengels

Started by koffiejunk666, November 16, 2014, 21:52:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Of elk jaar 1 aankoop doen Merijn...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gert

Kom op mensen, het gaat hier juist om het "minimalistische": welke 3 hengels zou je kopen (of wat mij betreft: houden als het er maar 3 mogen zijn).
Opsommingen van waslijsten wat je allemaal hebt is al vaker aan de orde geweest en is duidelijk een ander onderwerp.

Gerrit59

Gert,

Daarom gaf ik ook al een keer aan: hoe snel kunnen we off-topic gaan!


Gerrit

GJ

Nu ik een paar maanden bezig ben heb ik een 2 en een 5. Als ik er iets bij zou nemen dan wordt het een 0. Daarna een 4 en dan een 9ft 2. Van die 0 wil ik dan een 8ft denk ik. En de 4 misschien wel 2. Een van 10ft en een kortere...

Maar goed. Als ik er 3 mocht kopen dan een 0 een 2 en een 4.

FSCHAMP

3 is een moeilijke keuze voor mij, maar als het er echt maar 3 mogen zijn # 5, 7 en 9.
Ik ga echter voor 4 hengels en dit is een #3, 5, 7 en een 9.  De #3 en de #5 voor op rivier, de #7 voor op reservoir en de #9 voor zeebaars, snoek en in de toekomst misschien bonefish.  De lengte 9ft of 10 ft.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

John

Quote from: GJ on November 21, 2014, 14:02:57
Nu ik een paar maanden bezig ben heb ik een 2 en een 5. Als ik er iets bij zou nemen dan wordt het een 0. Daarna een 4 en dan een 9ft 2. Van die 0 wil ik dan een 8ft denk ik. En de 4 misschien wel 2. Een van 10ft en een kortere...

Maar goed. Als ik er 3 mocht kopen dan een 0 een 2 en een 4.
[/quote

GJ, Volgens mij heb je het UL virus ook goed te pakken  ;D