Welkom TK88

Started by Vliegvissers.nl Team, May 06, 2014, 22:56:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo TK88 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


TK88

Hallo Vliegvissers.nl Team,

Bedankt.

Even een kleine introductie. Ik ben sinds 2001 actief als vliegvisser. Daarnaast bind ik ook vanaf het begin mijn eigen vliegen. Twee jaar geleden ben ik een blog gestart om meer mensen net zo gepassioneerd te krijgen voor deze sport als ik ben. Ik doe dit met veel plezier en hou er van mijn hobby met anderen te delen.

Ook ben ik sinds twee jaar actief in het verkopen van vliegen op maat (dit om mijn studie te bekostigen).

Ik ben niet lid geworden op bovenstaande activiteiten te promoten. Ik merk dat ik in mijn omgeving weinig vliegvissers heb en wil daarom graag in contact komen met anderen om de vele aspecten van deze hobby te kunnen bespreken. Ik heb veel mooie tips en bindpatronen gevonden op dit forum en vond het dan ook tijd om maar eens lid te worden in de hoop dat ik nog vele malen nieuwe dingen kan delen en uitproberen.

Hilco de Visser

Ben jij dan "Tim uit Leusden" met vele advertentie's op marktplaats?

TK88

Klopt dat ben ik :)

Hilco de Visser

leuk ! eindelijk een gezicht bij de naam  ::goodjob::

ik vis veel in leusden en omgeving dus wie weet komen we elkaar nog een keer tegen .

goede zaken( en veel studeren)  en veel visplezier.


TK88

Bedankt en ik hoop u snel een keer tegen te komen.

Mijn vriendin is mijn vliegvispraat wat zat aan het worden ;)

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

FSCHAMP

Welkom op het forum TK88
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Arie de Vries

Groet, Arie

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Plantje

Hey Tim!

Wist niet, dat je vliegen ook nog eens verkocht. Waar kunnen we je blog vinden?

Je krijgt zo ook nog even het officiële welkomstmailtje van me :) (Lekker op tijd...ik weet het)

Groeten,
Rudi