Custom Vice gemaakt door bekende vliegbinder vd Driessche

Started by steelhead77, April 24, 2013, 18:15:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

steelhead77

Ik bied mijn vice te koop aan. De vice is gemaakt door een bekende vliegbinder Dhr vd Driessche. Er zijn er maar een paar van gemaakt door hem.
Het is echt een collectors item,want hij heeft ze nooit gemaakt voor de commercie.
De vice kan alle maten haken aan! Alle haken zitten zo vast als een huis.
Prijs 350 euro
Het is bijna dezelfde vice als op de foto, met nog wat extra's erbij.

Mod edit: Telefoonnummer weggehaald. Dit soort dingen doen we hier in de regel middels PB.
Voor info:

[attachment deleted by admin]

W3stland

Doe je alleen verkoop of heb je ook nog wat bij te dragen?
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

JB

Quote from: W3stland on April 25, 2013, 12:57:09
Doe je alleen verkoop of heb je ook nog wat bij te dragen?

::agree::
Als je ziet dat de betreffende persoon tot nu toe 2 posts geplaatst heeft en beide een 'aanbieding" bevatten denk je toch bij jezelf,
wat doet ie hier?

Maar ja, het is allemaal in ABN dus geen beheerder die hier over valt  ;)
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

BV

Negeren is een k(p)rachtig werkwoord.
Andere acties halen toch niet uit bij hardleerse mensen

Gert

Ach, het staat in "Archief" dus blijkbaar is de boel al verkocht? (Shit, te laat.... :()

steelhead77

Dit is toch de plek om spullen te verkopen of ben ik nou abuis?
En wist niet dat ik op het ouwe wijven forum zat!

Troutbuster

Dit, overigens prachtige, forum gaat over vliegvissen, vliegbinden in al haar facetten en ja een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein stukje is gereserveerd voor diegeen wie iets vliegvis-gerelateerd te koop wil aanbieden ja!

Voor mensen die per sé willen handelen, waar overigens niks mis mee is, zijn legio andere plaatsen waar dit wellicht beter kan!

Succes met de verkoop.

Gr

Jan (een van de "ouwe wijven" ;))
"Petri Heil"


W3stland

Even ter uitleg.. We zijn gewend dat iemand zich een voorsteld zoals gevraagd toen je welkom geheten werd.. Daarnaast wordt het door velen op prijs gesteld dat de marktplaats een betrouwbare plek is waar niet zomaar iedereen maar zn spullen verkoopt, dat kan namelijk op marktplaats.nl hier is vliegvissers.nl overigens lang niet de enige in.
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

steelhead77

Mijn gedachte was dat ik er hier misschien iemand blij mee kon maken! Maar blijkbaar is het leuker om gelijk naar het negatieve te gaan.

Mvg,

Chris Boon
35 jaar
Vliegvis al 25 jaar
Ben hetero
En kan slecht tegen negativiteit,zonder dat er eerst netjes even verteld wordt wat ik fout doe.
Mijn bedoelingen waren goed.

W3stland

Ik ben het er overigens wel mee eens dat dit voorkomen kan worden door een min. aantal post op marktplaats te zetten. Je goede bedoelingen stel ik ook niet ter discussie.
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Troutbuster

Quote from: steelhead77 on April 26, 2013, 14:10:18
Mijn gedachte was dat ik er hier misschien iemand blij mee kon maken! Maar blijkbaar is het leuker om gelijk naar het negatieve te gaan.

Mvg,

Chris Boon
35 jaar
Vliegvis al 25 jaar
Ben hetero
En kan slecht tegen negativiteit,zonder dat er eerst netjes even verteld wordt wat ik fout doe.
Mijn bedoelingen waren goed.

Beste Chris,

Waarschijnlijk is de kans daar dat je idd iemand erg blij maakt met deze vice!
Het "negatieve" wat jij hierin ziet zie je wellicht alleen?
Of je nou hetero of Homo bent, het zal ons een worst zijn!
Hoelang je vliegvist is ook niet relevant, echter met zoveel jaar ervaring zou je "ons" hier op dit forum best kunnen "vermaken" met vliegvis verhalen, gebonden vliegen. lijn en ander materiaal praat, stekinfo, buitenland ervarineg etc etc etc...

Je kan slecht tegen negatieviteit zeg je, ik ben van mening dat je vrij snel op je tenen getrapt bent, maar dat is mijn mening.
Vervolgens is dit in het geheel niet nodig want we zijn wel wat gewent hier!

Dat je bedoelingen goed zijn ben ik persoonlijk wel van overtuigd, maar zoals reeds vermeld, alleen verkopen?? daar doe je dit mooie forum te kort mee!

Ik zie je positieve input tov van onze prachtige hobby graag tegemoet!

No hard feelings, wel ff onder de aandacht!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Gert

Het is volgens mij nog steeds zo, maar Bas kan dat bevestigen/ontkennen, dat je minimaal 3 postings gedaan moet hebben om iets in "Marktplaats" te kunnen zetten. Dat is gedaan om te voorkomen dat men zich alleen maar "voor het handelen" hier aanmeldt.
Als nieuwkomer lukt dat dus niet (waarschijnlijk zien ze de rubriek niet eens), en creatief als men is plaatst men het in een andere rubriek.

De meesten zullen niet meteen uitgaan van boze opzet, maar er wordt wel vaak fijntjes, maar in principe niet in nagatieve zin, op gewezen (ook wel eens door mij) dat het niet de bedoeling is om alleen maar hier te komen om te handelen.

Iedereen die zich aanmeldt krijgt een welkomstmail. Ik weet niet wat daar precies in staat, en misschien is dat nog voor verbetering vatbaar. Kan een hoop gedoe voorkomen.

Chris, welkom! En ook ik hoop op wat meer bijdragen van jou dan (interessante) aanbiedingen.
Want het is dus in eerste instantie een forum, geen "anonieme marktplaats".

Groet,
Gert   

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit72



Welkom Chris! We zijn hier overwegend positief

(maar begin niet over Aalscholvers... ;))
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Team

Trouwens  heteros  willen we niet op dit forum ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

Gerrit72



Dat klopt Team, daarom vissen we allemaal in roze blouses, met roze nimfen en als iemand zegt;
'Ik vang geen flikker', roepen we heel hard ' Joooeeeehoe'.



(maar we gaan geloof ik een beetje off-topic)

MOOIE VICE!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

rln1947

Beste allemaal.
Laat ik als beginnend vliegvisser/binder deze vice gekocht hebben!
Hij stond inderdaad ook op marktplaats met de opmerking dat alle maten haakjes er goed klemvast in blijven zitten. Dat was m.n. mijn probleem met de vice die in een starterskit zat die ik bij Rene in Overschie gekocht had.
Als je daar een poosje mee gewerkt hebt, ga je de beperkingen ervan inzien.
Ik ga ervan uit dat het met deze vice wel goed zit. Ik ga hem morgen halen en ben heel benieuwd hoe hij in de praktijk werkt.
Verder ben ik lekker aan het oefenen met werpen. Begonnen met een #3 hengeltje en lijn. De hengel is een op marktplaats gekocht Hardy Demon. Een behoorlijk pittig hengeltje! Met de winderige omstandigheden van de afgelopen tijd kreeg ik de lijn niet mooi gestrekt. De achterwaartse worp lukte tegen de wind in niet goed, waardoor ik geen goede vorwaartse worp kreeg. Ook heeft een #3 lijn minder werpgewicht, wat ook niet meehielp een behoorlijke afstand te overbruggen.
Met een # 5 hengel (Jenzi Inspire) lukte dit veel beter. Ik denk dat ik die Hardy toch niet zo'n goede keus vind of ik moet nog meer praktijk ervaring opbouwen en onder minder winderige omstandigheden het opnieuw proberen.
Het leek me een ideaal hengeltje voor de niet al te brede poldersloten bij mij in de Hoekse Waard.
Als jullie tips hierover hebben: welkom!
N.b. Dit is mijn eerste post. Mijn naam is Riel.

Arie de Vries

Hoi Riel, welkom hier en veel plezier van je nieuwe vise. Is vast een mooi ding
Groet, Arie

rln1947

Nee Arie en overige vliegvis vrienden.
Het is er niet van gekomen!
Onze vriend Chris Boon was met mijn bod akkoord gegaan, maar kon waarschijnlijk een paar € meer vangen voor zijn vise en heeft dat met een droog mailtje laten weten.
Jammer dat het gezegde 'een man een man, een woord een woord' niet voor iedereen opgaat.

BV

Riel,

Welkom op het forum waar voor de echte leden wel een woord een woord is.
Er passeren hier nog wel visses , en betreffende die Hardy:  een drietje is licht...misschien dat je eens moet afspreken met andere vissers met een drietje om een paar lijnen te testen... als je lijn niet goed is ivh je hengel en je werpkunsten gaat het moeilijk.  Maar de wind is ons aller vijand :)

veel lees , biond en vangplezier!

JB

 ::wtf:: Blijkt dus toch dat hij alleen zichzelf blij wilde maken.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Troutbuster

Tsja......
een erg eenzijdig en zielig plezier dan toch altijd John!!
Ieder zijn meug, maar "we" zagen dit al aankomen!!

::ban::

Gr

Jan
"Petri Heil"


Gert

Ban lijkt me niet nodig - moet wel een bord voor z'n kop hebben om zich hier nog een keer te laten zien  ;D

Maar ik zou het wel op prijs stellen als Riel of een van de mod's zijn "voorstelronde" even kopieert naar de juiste rubriek, want hier hoort het niet thuis vind ik.

Welkom Riel!

Groet,
Gert

Gerrit72




Riel  ::welkom::

(Wat een actie zeg! Waardeloos. Gelukkig gaat er ook veel goed in marktplaats, maar dit is balen)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Arie de Vries

Spijtig Riel, ik hoop dat je hier verder alleen positieve ervaringen zult hebben  en wens je veel plezier hier.
Groet, Arie